The Dance - PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Dance - PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Vi skulle fortsätta på våra teckningar vi börja på förra veckan. Vi skulle rita olika djur. Jag gjorde en tiger, den var utmanade.
![]()
8 nov, 2015 19:42 |
|
ellisen05
Elev |
Jag ritade en katt som satt ner. Jag färglagde den grå och ritade ett halsband.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 20:08 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 nov, 2015 20:14 |
|
ellisen05
Elev |
Jag skrev Missy på halsbandet och sa att jag var klar. Elisabeth sa att jag skulle göra ett garn eller något för att göra det mer detaljerat.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 20:17 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 nov, 2015 20:19 |
|
ellisen05
Elev |
Våran klassföreståndare och mattelärare välkomnade oss och vi satte oss på våra platser.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 9 nov, 2015 18:40 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 nov, 2015 18:19 |
|
ellisen05
Elev |
" Fortsätt räkna där ni är i matteboken." sa Anna, våran klassföreståndare och jag slog upp matteboken.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 30 nov, 2015 18:33 |
|
Missy The Timelady
Elev |
4 dec, 2015 17:09 |
|
ellisen05
Elev |
Jag räknade lugnt. Längre bak satt Signe. Hon räknade inte.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 4 dec, 2015 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen