the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Gissar att du är Theodore mitt namn är Isac " sa Isac och såg på Theodore.
8 nov, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
"trevligt att träffas" sa Theodore och vände sidan i boken.
8 nov, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
Isac log bara lite och började packa upp sina saker han såg sen på uniformen
" Åh uniform aja inget man kan ändra på " sa Isac och suckade.
8 nov, 2015 19:44
|
|
Borttagen
|
"så varför är du sen?" frågade Theodore och stängde boken och la den ner på sängen.
8 nov, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
" Mitt första plan var um ska man säga två timmar försenat " sa Isac.
8 nov, 2015 19:47
|
|
Borttagen
|
"där ser man" sa Theodore och suckade lite grann. Theodore började att tänka en stund.
"Så um vart kommer du ifrån?" frågade Theodore en aning nyfiket.
8 nov, 2015 19:48
|
|
Borttagen
|
" ryssland från en stad vid kusten som riktas mot japan " sa Isac och satte sig på sängen.
8 nov, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
"åh okej det måste ha tagit lång tid att komma hit" sa Theodore lite lågt.
8 nov, 2015 19:51
|
|
Borttagen
|
" Ja du dubbelt så lång tid nästan på grund av förseningar " sa Isac
8 nov, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
"Själv är jag från Österrike. Så um jag har också åkt en bit" sa Theodore och log lite grann.
8 nov, 2015 19:54
|
Du får inte svara på den här tråden.