Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Thomams tänker
-finns plats bredvid Ida, hon bits verkligen inte sa han och Ida flinar -åh du tror inte det sa hon och log -ja så hämtar jah böcker och så till dig Jack. sa han mjukt -tips flörelömpa inte Norge sa han retligt på skoj och gick Ida log bara -lovar dödar inte gröngölingar sa hon snällt ![]()
29 okt, 2015 21:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag log och satte mig bredvid henne. Det var en bra plats. Lagom nära läraren och... Ja, helt okej. Sedan slog det mig. Det var hon jag såg på bussen.
![]()
29 okt, 2015 21:50 |
|
Zora
Elev |
Ida fick åter en sud
-nu jälva det sa hon åt samma kille och for upp och drog undan hans sotl och han dusnar i marken och fskrattar direkt bara och Ida gick tyst och satt sig igne och lalt var oring nunär Thomas steg in. -dina böcker bara räkna ditt tempo vi e på kaptiel 2 så du lär hinna ikapp sa han lugnt och gav han allt och penna och sudd typsikt vad han fick ![]()
29 okt, 2015 22:08 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Tack", sa jag. Ja det var väll bara att arbeta när man kom hem. Fast sedan var det den försenade videon. Och gymet och simningen. Jag sucka, livet var hårt ibland.
![]()
29 okt, 2015 22:11 |
|
Zora
Elev |
Ida suckar och slog upp sin bok
-ida sa hon för vara sänll å jan visste vad hon hette iallfall. hon kollae på honom snabbt och sen i sin penskirn och tog fram pena och sudd. ![]()
29 okt, 2015 22:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
29 okt, 2015 22:16 |
|
Zora
Elev |
Ida nickar
-jo jag satt bredvid dig sa hon och log till lite grnan och srkev på två tal -fanns ju ingen anann del av ubssen och såg trevlig ut sa hon ![]()
29 okt, 2015 22:18 |
|
Missy The Timelady
Elev |
29 okt, 2015 22:20 |
|
Zora
Elev |
Ida tänker
-jag har bara gått här 2 år och hittils gillar ja gdet men mina bröder gick här lägnre och dem älskar skolan sa hon nu ochkollade p åhonom snabbt ![]()
29 okt, 2015 22:24 |
|
Missy The Timelady
Elev |
29 okt, 2015 22:26 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen