Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Princess Tale [PRS]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Princess Tale [PRS]

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Aldina
Gränden och förklädnaden visade sig vara riktigt dåliga ideér. Jag omringades av en grupp killar, kanske ett år äldre än mig.
"Vilse?" frågade en av de med ett flin.

18 okt, 2015 16:55

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Jag tog upp telefonen och ringde Aldina.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 17:08

Borttagen

Avatar


Aldina
Han hade smutsblont hår och krigsmålning i ansiktet, och var faktiskt väldigt snygg. Men jag var tvungen att komma därifrån, så jag gick intill väggen och hoppade sicksack uppåt. När jag kom upp på taket svarade jag i mobilen.
"Hallå?"

18 okt, 2015 17:19

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
" Hej Aldina, jag sitter på tåget. Hur mår du?" sa jag.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 17:23

Borttagen

Avatar


Aldina
"Är du på väg hit?!!" utbrast jag.

18 okt, 2015 17:45

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
" Jag är framme om en timma. Vad gör du?" sa jag lugnt.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 17:47

Borttagen

Avatar


Aldina
""Åhh, vad kull!!! Jag... flyr från ett gäng killar och jag står nu på ett tak..." sa jag entusiastiskt.

18 okt, 2015 17:52

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
" Så typiskt dig. Såg dem inte vem du var?" frågade jag glatt.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 18:25

Borttagen

Avatar


Aldina
"Nej..." började jag. Killen hade klättrat upp efter mig. "... Vi ses!" avslutade jag till (är det ok om jag kallar dig)Patri(?) och började springa.

18 okt, 2015 19:08

ellisen05
Elev

Avatar


( Okii)
Patricie
Jag skrattade. Aldina betedde sig aldrig som en prinsessa.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 19:10

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Princess Tale [PRS]

Du får inte svara på den här tråden.