Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Marina Granger vs Piggelino(Privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marina Granger vs Piggelino(Privat)

1 2 3 4 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag kände mig så självisk! Om det var Rebécka alex ville ha så fick han det.
- Jag med! Svarade Alex. Ska vi sitta tillsammans vid middagen?
Jag började nästan hyperventilera.

19 okt, 2015 17:26

Borttagen

Avatar


- Kanske det, svarade jag och log lite, men när jag såg Vendelas sorgsna blick får jag tonvis med skuldkänslor. Ska jag överge min bästa vän i världen för en kille?

19 okt, 2015 17:56

Borttagen

Avatar


Jag såg Rebeckas kärleks fulla blick på Alex. Jag började plötsligt må illa och klämmde fram>:
.Ursäkta mig!
Innan jag öppnade döören och hoppade ut i farten. Jag föll och slog i armen. Jag flämtade till. Smärtan härjade fritt i armen.

19 okt, 2015 18:01

Borttagen

Avatar


Jag reagerar instinktivt och hoppar efter. En skarp smärta skjuter upp genom benet på mig.
- Vendela!?!? Ropar jag och famlar efter henne i mörkret.
Jag får panik. Jag kan inte henne.

19 okt, 2015 18:04

Borttagen

Avatar


Jag snyftar till. Sen hör jag Rebecka ropa.
- Rebecka!
Vad håller jag på med? Hoppar från en vagn pga en kille?

19 okt, 2015 18:37

Borttagen

Avatar


- Vendela! Du skrämer livet ur mig! Skriker jag men tilläger viskande, - förlåt.
Jag fattar inte varför en kille måste betyda så mycket.

19 okt, 2015 18:39

Borttagen

Avatar


Jag slår armarna om Rebecka och flämtar till när det hugger till i armen.
- Ingen kille får komma emellan oss! Inte ens Alex.
Men just när jag avslutat meningen komer just Alex gående genom mörkret.
- Är ni tjejer galna? Hoppa från vagnen? Shit asså! Var för gjorde ni så?
Hjälp vad snygg han var! Jag kunde inte hjälpa det! Jag älskade honom!

19 okt, 2015 18:43

Borttagen

Avatar


Jag flinar.
- Någon gång måste man prova, svarar jag nochalant.
Asså, gud! Jag älskade honom verkligen. Men seriöst! Jag kan inte välja bort Vendela. Jag tar bestämt Vendela i handen och ler mot Alex.

19 okt, 2015 18:46

Borttagen

Avatar


Det verkte i bröstet när jag tänkte på att välja bort Alex. Men jag tänkte inte förlora Rebecka. Aldrig!

19 okt, 2015 18:56

Borttagen

Avatar


Jag ler mot Vendela. Vi ska aldrig skiljas åt. Men tanken på Alex får mitt hjärta att bulta snabbare och snabbare.

19 okt, 2015 19:11

1 2 3 4 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marina Granger vs Piggelino(Privat)

Du får inte svara på den här tråden.