Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hej någon som vill rolla

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hej någon som vill rolla

1 2 3 4 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alexia satt på sitt rum och höll på med mobilen medans hon tänkte på Simon. Självklart hade hon alltid älskat honom som en bror men på senaste tiden hade dom känslorna börjat förändrar till att hon verkligen blev kär i honom.

7 okt, 2015 20:19

Borttagen

Avatar


Simon stängde av tven och gick upp. Han tvekade vid dörren till sitt rum och sen vände han om och gick in till Alexia.

7 okt, 2015 20:21

Borttagen

Avatar


Alexia kollade upp när hon såg att Simon kom in i hennes rum.
" Något du vill?" frågade hon och drog snabbt på sig tröjan då hon bara stått i bh när han kom in.

7 okt, 2015 20:23

Borttagen

Avatar


Han rodnade.
- Tja... Umgås....
Det hade varit lite spänt mellan dem på sista tiden.... Kunde Alexia känna likadant?

7 okt, 2015 20:25

Borttagen

Avatar


Alexia satt sig ner på stolen och kollade på Simon.
" Hur gör vi imorgon med mat alltså ska jag laga eller vill du laga?" frågade hon och pillade lite på sitt hår.

7 okt, 2015 20:27

Borttagen

Avatar


Simon satte sig på Alexias säng.
- Vi kan väl laga tillsamans? frågade han och drog handen över lakanet.

7 okt, 2015 20:29

Borttagen

Avatar


" Visst men då måste vi bestämma vad vi ska äta och handla maten" sa Alexia och kollade på sin bror.

7 okt, 2015 20:30

Borttagen

Avatar


"Okej. Alexia vi måste prata!" sa Simon tillslut och såg sin syster djupt i ögonen.

7 okt, 2015 20:34

Borttagen

Avatar


" Prata om vad?" frågade Alexia och kollade på sin bror.

7 okt, 2015 20:36

Borttagen

Avatar


"Om vår relation" Simon slöt ögonen och vände ner huvudet.

7 okt, 2015 20:38

1 2 3 4 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hej någon som vill rolla

Du får inte svara på den här tråden.