hg rp Remus Granger och Shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > hg rp Remus Granger och Shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
Jag hade bestämt mig för att jag inte skulle döda någon och jag skulle göra mitt bästa på att beskydda de som inte kunde beskydda sig själva. Speciellt Mary som var tjejen från mitt eget distrikt.
4 okt, 2015 18:56 |
|
Borttagen
|
"Jag vet", svarade jag muntert. "Det ändrar inget ändå! DU DÖDA MIN BROR!"
"Lugna dig, du jag an fixa allt. Även om jag döda honom så kan jag hålla dig i liv! DU kan leva, träffa familjen!" Jag suckade. Det var klart jag ville leva, men leva även om min bror dog. Du kan göra honom stolt! DU kan kämpa för honom! sa en röst i mitt huvud. "Okej, men bara om du inte pratar om honom", sa jag. "Ja, deal", sa hon. 4 okt, 2015 19:04 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag har pratat lite med min mentor och han är snäll och han förstår men jag är inte på något humör för att prata så jag går upp till mitt rum och kollar ut genom fönstret. Och jag kan inte hålla mig för skratt den här gången när jag ser alla människors löjliga kläder.
4 okt, 2015 19:20 |
|
Borttagen
|
Jag blev trött på hennes babbel så jag börja gå upp till mitt rum. Men jag drogs till något annat. Den här byggnaden måste väl ha ett tak.
4 okt, 2015 19:28 |
|
Shadow of hope
Elev |
4 okt, 2015 19:33 |
|
Borttagen
|
(Helst, om du vill såkan ju din karaktär gå till taket och dem mötts.)
4 okt, 2015 19:36 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag hade så himla tråkigt så tillslut så bestämde jag mig för att gå upp till taket. När jag kom upp så var det redan mörkt. Jag gick ut närmare kanted och såg vad som såg ut som en tjej. "Uh, ursäkta men kan jag sitta här med dig?" Frågar jag osäkert medans jag går närmare.
4 okt, 2015 19:40 |
|
Borttagen
|
Jag ser en kille komma fram och fråga om han kunde sitta bredvid mig.
"Ja..." började jag tveksamt. "Vad heter du?" frågade jag tveksamt. 4 okt, 2015 19:42 |
|
Shadow of hope
Elev |
"jag heter Ty Nightwell, och du?" säger jag. hon tvekade och jag fattade varför, här kommer en främling i mörkret... jag skulle nog ha tänkt efter innan jag ens kommit nära.
4 okt, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
"Amy Doria, Jag hade en bror som tävlade i spelen förra året, han dog men klara sig tills det bara var han och våran handledare, Slici, kvar, hon döda honom", sa jag bistert.
4 okt, 2015 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen