Quidditch på idrotten ^^
Forum > Harry Potter > Quidditch på idrotten ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
27 nov, 2011 19:10 |
|
blablablaa
Elev |
coolt :o
borde testa att göra det på min egen gympalektion (Y) Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 27 nov, 2011 19:55 |
|
bluebirdflies
Elev |
Det är verkligen kul
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 nov, 2011 20:04 |
|
Draken Norbert
Elev |
Jag och Erica Potter ska ha det på idrotten i skolan på fredaf. Vi förlarade det för vår lärare som ''som om att man blandar fotboll och handboll.'' Då fick han med på det
27 nov, 2011 20:07 |
|
bluebirdflies
Elev |
Hahahah det är bra det!
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 nov, 2011 20:11 |
|
joel9324
Elev |
27 nov, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
Fuskigt, jag vill också spela Quidditch
27 nov, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
Vi har också haft en lek som hette Harry Potter på humlan på min förra skola
30 nov, 2011 10:20 |
|
Borttagen
|
Det skulle jag vilja testa ngn gång!
30 nov, 2011 11:56 |
|
MysanMuffin
Elev |
Vi brukar köra Harry Potter-kull!
Det står tre koner på en plint som man ska kasta ner (typ som målringarna) och sedan får varje lag bollar som man ska kasta ner konerna. Men man kan också träffa de andra i laget så att de blir brända och får sitta ner...MEN man utser en Harry Potter som kan befria de. Han ska gå fram och göra en blixt på deras ryggar, de är de med igen. Fast det är typ inte som qudditch Vet inte ens varför det kallas Harry Potter-kull! "Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 30 nov, 2011 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen