[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Kupén var tom, och vi satte oss genast.
"Snyggt jobbat, brorsan!" sa jag och high - fivade honom.
29 sep, 2015 21:57
|
|
Borttagen
|
Efter några minuter kom några andra elever och frågade om det fanns lediga platser i kupén.
29 sep, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Kom ihåg dementorerna!! 
Jag kände genast igen dem, som Hermione och Ron, men svarade glatt att de gärna fick sitta med oss.
29 sep, 2015 22:05
|
|
Borttagen
|
"Känner ni också något konstigt?" Frågade jag samtidigt som en kyla omslöt mig.
30 sep, 2015 06:57
|
|
Borttagen
|
"Ja, plötsligt blev det kallt..." svarade jag, när dörren till kupén slogs upp, och Harry klev in.
30 sep, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
"Hej Harry!" Sade Ron och Hermione i kör. Precis då upptäckte jag att en person satt och sov bredvid mig.
30 sep, 2015 19:11
|
|
Borttagen
|
Jag log mot Harry.
"Hejsan." svarade jag.
30 sep, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
1 okt, 2015 07:04
|
|
Borttagen
|
"Har ni någon aning om vem han är?" frågade jag och nickade mot mannen i sätet bredvid Lucas.
1 okt, 2015 15:36
|
|
Borttagen
|
"Nej! Vet ni vem det är?" Frågade Harry.
1 okt, 2015 17:44
|
Du får inte svara på den här tråden.