Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
Vad gör mugglarna i regeringen? "Uh jag vet inte riktigt jag pratar inte med dom om sina jobb " svarade jag henne. "Vad gör du här då?"
27 sep, 2015 18:30 |
|
Borttagen
|
Jag var uttråkad, mamma och pappa jobbar och jag har inga vänner så, ja, sa jag snabbt. Du då, frågade jag nyfiket.
27 sep, 2015 18:38 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Bråkade med mina föräldar som vanligt" svarade jag simpelt. "Vill du göra något?" Frågade jag för att jag kände mig rastlös.
27 sep, 2015 18:46 |
|
Borttagen
|
OK, vi kan väl gå till marknaden, frågade jag, de har ganska coola grejer där.
Jag hoppades innerligt på ett ja. 27 sep, 2015 18:53 |
|
Shadow of hope
Elev |
27 sep, 2015 19:01 |
|
Borttagen
|
Ja, säger jag, vilken skola går du i?
Vi går på en stig, genom skogen som leder till marknaden. 27 sep, 2015 19:15 |
|
Shadow of hope
Elev |
27 sep, 2015 19:20 |
|
Borttagen
|
Ehh, jag rullade tummarna, privatskola!
Jag ville inte ljuga, men om jag så sanningen... Ja, då skulle min första vän tro att jag var typ ett freak eller nåt. 27 sep, 2015 19:26 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag hoppas att hon inte ber om mer information om min skola för jag kan ju inte bara berätta 'jo jag går på hogwarts school for witchcraft and wizardry'.
27 sep, 2015 19:32 |
|
Borttagen
|
Nu är vi framme, hojtade jag glatt, vart ska vi börja?
Jag kollade ut över torget, det var ganska fullt idag. Jag tycker mest om teknik-avdelningen, vilken gillar du mest, frågar jag muntligt. 27 sep, 2015 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen