Mutants stick together (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Mutants stick together (Prs)
|
Borttagen
|
" Själv har jag inga syskon utan är ensanbarn i min familj dog nästan när jag var liten mina föräldrar vill inte att det ska hända igen " sa Jonathan och suckade. Hans stora dröm var att få ett syskon men föräldrarna ville inte höra honom be om något sånt.
26 sep, 2015 23:01
|
|
Borttagen
|
"själv så önskar jag att mamma kunnat stanna hos mig & pappa. Men tydligen när hon fick reda på att jag var en mutant så stack hon bara" sa Filip lågt.
26 sep, 2015 23:03
|
|
Borttagen
|
" Hm de på sjukhuset dödade mig nästan då de så vad jag var föräldrarna han ta mig och fly till sverige där jag har vuxit upp " sa Jonathan. Han började tänka på den tiden i USA då man dödade alla barn som föddes som mutanter.
" Jag hoppas vi alla är säkra här och att ingen vill skada oss här " sa Jonathan och såg ut genom fönstret.
26 sep, 2015 23:13
|
|
Borttagen
|
"världen är en grym plats. Tro mig det kommer finnas folk som kommer att vilja döda oss eller misshandla oss" sa Filip & satte sig ner i sin säng för stunden.
Martino gick & knackade på Jonathan's & Filip's dörr.
26 sep, 2015 23:18
|
|
Borttagen
|
" Hoppas ingen vill göra det för stunden " sa Jonathan och suckade han gick sen och öppnade dörren och såg på Martino.
26 sep, 2015 23:21
|
|
Borttagen
|
"Hej det var ett tag sen. uhm jag tänkte att vi skulle kunna samlas igen då det var så länge sen" sa Martino & log lite grann.
26 sep, 2015 23:23
|
|
Borttagen
|
" Ja vore en bra idé vi samlar gruppen och träffas igen " sa Jonathan och log han hade saknat gruppen under sommaren mycket. Han hade inge andra vänner hemma i Stockholm vilket var synd.
26 sep, 2015 23:32
|
|
Borttagen
|
" vi ska mötas utanför skolan" sa Martino & gick iväg för att hämta de andra.
26 sep, 2015 23:37
|
|
Borttagen
|
Jonathan log han såg sen på Filip
" om du vill kan du följa med " sa Jonathan
Neji satt fortfarande och pratade med sin mamma det gjorde ont i honom då han fick reda på hur hon mådde.
26 sep, 2015 23:42
|
|
Borttagen
|
Filip skakade på huvudet.
" jag stannar nog hellre på rumet" sa Filip lågt.
Martino samlade alla. Han skulle nu bara prata med Neji.
Martino knackade på dörren
26 sep, 2015 23:46
|
Du får inte svara på den här tråden.