You never fight alone
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> You never fight alone
|
Borttagen
|
" Hm om hon verkar vilse så kanske vi ska leta upp henne hon kanske är den sista medlemmen " sa Logan och såg på de andra.
" Konstigt att hon inte kollar upp vägen på karta " sa Ian med en suck.
20 sep, 2015 20:02
|
|
Borttagen
|
"ja vet hon måste vara jätte konstig" sa Abigail.
Inez såg en aning nervöst mot Abigail men valde att undvika ögon kontakt.
"Så vi ger oss av & letar?" frågade Natalya lite nyfiket.
20 sep, 2015 20:06
|
|
Borttagen
|
" Ja det gör vi och vi delar in oss i grupper så vi lättare kan leta på olika ställen " sa Logan och såg på de andra han tog upp en låda och delade ut en kommunikations grej
" Ni kommer ha den här att kontakta de andra med " sa Logan.
20 sep, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
Inez & Natayla hoppades båda att de skulle få slipa att gå med Abigail då hon verkade fullständigt galen.
"Så um vilka går tillsamans för att leta?" frågade Inez nervöst.
20 sep, 2015 20:09
|
|
Borttagen
|
" Inez och Natalya ni kan gå med Ian så går jag med Abigail " sa Logan han kände att han var den enda som skulle stå ut med henne i början. Ian vände huvudet lite så han kunde studera tjejerna i ögonvrån så länge de inte tar upp sminkspegeln och bättrar på sminket vart 15 minut så är jag nöjd tänkte han.
20 sep, 2015 20:11
|
|
Borttagen
|
Inez & Natalya andades ut av lättnad.
Abigail såg mot dem två.
"Naw ville ni inte gå med mig?" frågade Abigail besviket.
"Så klart att de inte vill"sa den mörka rösten i hennes huvud.
"som sagt var du är för cool för de där" sa den ljusa rösten.
"Åh det förstås" sa Abigail & log.
20 sep, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
" Kom nu Abigail vi går mot stan " sa Logan och drog med Abigail vag ger jag mig in på tänkte han.
" Vi letar i det här området och i byarna runt omkring " sa Ian och gick ut ur huset och började leta i gränder på alla möiliga gömställen.
20 sep, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
"Booyah!" sa Abigail med ett leende & följde med Logan.
Inez & Natayla följde efter Ian.
"Jag säger det nu men gå inte för fort jag har lätt att hamna efter" sa Natayla.
20 sep, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
" Okej vi ska ändå gå långsamt så vi hinner söka igenom allt " sa Ian allvarligt. Kom igen vart är du tjejen tänkte han medans han letade.
Zelda hade gömt sig i en gränd mellan två affärer i en liten by inte långt ifrån kvarteret. Hon drog upp den lila luvan om området var fullt av galningar så åker jag hellre hem tänkte hon.
20 sep, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
Abigail såg Zelda.
"oh där är hon" sa Abigail nästan hysteriskt.
"Abi vad sa jag pm att vara lugn?" frågade den mörka rösten.
"Oups sorry" viskade Abigail lågt.
20 sep, 2015 20:27
|
Du får inte svara på den här tråden.