(Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The boy who lived
Elev |
Jag log och gick tillbaks till katedern, sen satte jag mig ner och började skriva i några papper.
14 sep, 2015 00:52 |
|
Borttagen
|
Jag öppnade boken och började tyst läsa. Jag kollade upp då jag märkte att någon tittade på mig. Jag såg åt sidan och fick syn på Simon. En av killarna i klassen. Han hade varit kär i mig länge och frågat chans på mig ungefär 299 gånger men alltid fått nej som svar eftersom att jag inte känner likadant för honom,men han fattar liksom inte det så han fortsätter...
-Har du ingen tv eller?,sa jag lite drygt. -Jo,men varför kolla på den när det finns snyggare grejer att titta på,flinade han. Jag suckade och himlade med ögonen. -Men ge dig..,sa jag 14 sep, 2015 00:55 |
|
The boy who lived
Elev |
- Amanda vill ha kuk Simon, inte flörtande, sa en annan kille i klassen, Gustaf.
- Tyst i klassen!, sa jag högt och såg strängt på alla elever som genast tystnade 14 sep, 2015 00:56 |
|
Borttagen
|
Jag suckade. Gud vad alla killar var sexister..svin. Jag fortsatte läsa men kunde ändå inte låta bli att känna LITE tacksamhet mot Matthew som stoppade oss. Annars hade killarna hållit på och gormat fram till rasten.
14 sep, 2015 00:58 |
|
The boy who lived
Elev |
Jag suckade otåligt och började skriva på pappret igen.
Gustav flinade mot Amanda och gjorde en runkgest mot henne 14 sep, 2015 00:59 |
|
Borttagen
|
Amanda såg på Gustaf och suckade. Hon gjorde en runkgest tillbaka mot honom och gjorde sedan den andra handen till en sax som hon klippte av "kuken" med. Hon flinade.
14 sep, 2015 01:01 |
|
The boy who lived
Elev |
Gustav flinade, han gjorde pussljud mot henne och började sedan hoppa på stolen som om han red av någon, sen pekade han mot Amanda och flinade.
- Är allt som det ska? Hur är boken Amanda?, sa jag 14 sep, 2015 01:03 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och pekade fuck you mot Gustaf. Sedan hörde jag plötsligt Matts röst så jag vände blicken dit.
-Jo den är..skittråkig,sa jag och såg ner på boken. 14 sep, 2015 01:05 |
|
The boy who lived
Elev |
- Härligt, sa jag och harklade mig. Jag reste mig upp och såg på klockan
14 sep, 2015 01:08 |
|
Borttagen
|
Jag såg på Gustaf igen och sedan ner på boken.
14 sep, 2015 01:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen