Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs.Remus Granger& GinevaraGranger

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs.Remus Granger& GinevaraGranger

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


~Clarie~
"Något som hänt?" frågade jag.

13 sep, 2015 18:24

Borttagen

Avatar


~Kenny~
"Det var något som smällde för bara några sekunder sen" ropar Remus hysteriskt.

"Det var inte vi" säger jag och försöker se så oskyldig ut som möjligt.

13 sep, 2015 19:16

Borttagen

Avatar


~Clarie~
"Nej precis!" sa jag.

13 sep, 2015 19:17

Borttagen

Avatar


~~remus~~
"okej, men gör inte det då" sa jag hatigt.

14 sep, 2015 19:57

Borttagen

Avatar


~Kenny~
"Okej, chefen" sa jag och gjorde en honnör sedan brast jag ut i gapskratt.

15 sep, 2015 16:49

Borttagen

Avatar


~~remus~~
"1 poängs avdrag" för skrattet sa jag i irroni

15 sep, 2015 18:37

Borttagen

Avatar


~Clarie~
Jag brast också ut i skratt.
"Du.. Du... du kan inte dra av... på...på tåget", stammade ja fram mellan skratten.

15 sep, 2015 18:38

Borttagen

Avatar


~~remus~~
"jag kan mer än så, jag kan ge er straffkommenderingar om det visar sig att vara nödvändigt" sa jag eftertänksamt. "men jag kommer nog inte att behöva det mot er" sa jag allvarlig.

15 sep, 2015 18:42

Borttagen

Avatar


~Kenny~
"Uppfattat Chefen." sa jag och gjorde honnör mot honom när han gick mot dörren.

16 sep, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


~~remus~~
"ni kommer att sköta er efter en dags .straffkommendering, eller, ja du Clarie". Och så gick jag till baka till mitt lugn.

17 sep, 2015 18:54

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs.Remus Granger& GinevaraGranger

Du får inte svara på den här tråden.