Prs.Remus Granger& GinevaraGranger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs.Remus Granger& GinevaraGranger
|
Borttagen
|
~Clarie~
"Något som hänt?" frågade jag.
13 sep, 2015 18:24
|
|
Borttagen
|
~Kenny~
"Det var något som smällde för bara några sekunder sen" ropar Remus hysteriskt.
"Det var inte vi" säger jag och försöker se så oskyldig ut som möjligt.
13 sep, 2015 19:16
|
|
Borttagen
|
~Clarie~
"Nej precis!" sa jag.
13 sep, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
~~remus~~
"okej, men gör inte det då" sa jag hatigt.
14 sep, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
~Kenny~
"Okej, chefen" sa jag och gjorde en honnör sedan brast jag ut i gapskratt.
15 sep, 2015 16:49
|
|
Borttagen
|
~~remus~~
"1 poängs avdrag" för skrattet sa jag i irroni
15 sep, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
~Clarie~
Jag brast också ut i skratt.
"Du.. Du... du kan inte dra av... på...på tåget", stammade ja fram mellan skratten.
15 sep, 2015 18:38
|
|
Borttagen
|
~~remus~~
"jag kan mer än så, jag kan ge er straffkommenderingar om det visar sig att vara nödvändigt" sa jag eftertänksamt. "men jag kommer nog inte att behöva det mot er" sa jag allvarlig.
15 sep, 2015 18:42
|
|
Borttagen
|
~Kenny~
"Uppfattat Chefen." sa jag och gjorde honnör mot honom när han gick mot dörren.
16 sep, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
~~remus~~
"ni kommer att sköta er efter en dags .straffkommendering, eller, ja du Clarie". Och så gick jag till baka till mitt lugn.
17 sep, 2015 18:54
|
Du får inte svara på den här tråden.