Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fantasy. prs. Remus Granger

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasy. prs. Remus Granger

1 2 3 4 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


~adrr eri~

"men jag är lite rädd" sa jag lamt"men jag måste ta med mig någon jag kan hålla i handen när jag blir rädd" sa jag hest

11 sep, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


~Dinai~
Jag flinade.
"Ja det trodde jag inte", sa jag flinade och börja gå.

11 sep, 2015 20:40

Borttagen

Avatar


~adrr eri~

"ja är en fegis, det är min svaga sida" sa jag tyst,"titta på fåglarna de flyger åt fel håll, det är inte bra, dra vapen" sa jag stridsberedd

11 sep, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


~Diani~
Jag flinade.
"Jag har händerna", sa jag och fortsatte.

11 sep, 2015 20:46

Borttagen

Avatar


~adrr eri~

"jag har mina vapen på ryggen" sa jag och pekade

11 sep, 2015 20:48

Borttagen

Avatar


~Diani~
Jag log och nickade. Jag såg något komma fram ur buskarna. Jag sköt några gnistor, som tur var var det bara en björn.

11 sep, 2015 20:50

Borttagen

Avatar


~adrr eri~
"en björn" skrek jag och hoppade in bland buskarna!

11 sep, 2015 20:52

Borttagen

Avatar


~Dinai~
Jag skrattade.
"Den är död nu", sa jag.

11 sep, 2015 20:54

Borttagen

Avatar


~adrr eri~
Jag hoppade fram och skrek av panik

11 sep, 2015 20:55

Borttagen

Avatar


~Dinai~
"Kom", sa jag och drog med mig Adrr

11 sep, 2015 20:58

1 2 3 4 ... 9 10 11

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasy. prs. Remus Granger

Du får inte svara på den här tråden.