Fantasy. prs. Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Fantasy. prs. Remus Granger
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"men jag är lite rädd" sa jag lamt"men jag måste ta med mig någon jag kan hålla i handen när jag blir rädd" sa jag hest
11 sep, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
Jag flinade.
"Ja det trodde jag inte", sa jag flinade och börja gå.
11 sep, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"ja är en fegis, det är min svaga sida" sa jag tyst,"titta på fåglarna de flyger åt fel håll, det är inte bra, dra vapen" sa jag stridsberedd
11 sep, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
~Diani~
Jag flinade.
"Jag har händerna", sa jag och fortsatte.
11 sep, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"jag har mina vapen på ryggen" sa jag och pekade
11 sep, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
~Diani~
Jag log och nickade. Jag såg något komma fram ur buskarna. Jag sköt några gnistor, som tur var var det bara en björn.
11 sep, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"en björn" skrek jag och hoppade in bland buskarna!
11 sep, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
Jag skrattade.
"Den är död nu", sa jag.
11 sep, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
Jag hoppade fram och skrek av panik
11 sep, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
"Kom", sa jag och drog med mig Adrr
11 sep, 2015 20:58
|
Du får inte svara på den här tråden.