jagg ska lämmna mugglis imorggon för att ni är så elacka
Forum > Off Topic > jagg ska lämmna mugglis imorggon för att ni är så elacka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
9 sep, 2015 14:42 |
|
Borttagen
|
Döm inte mugglis sådär!!!
9 sep, 2015 15:01 |
|
Borttagen
|
Välkommen tillbaka!
10 sep, 2015 17:04 |
|
Borttagen
|
jag är tilbaka ni är elacka men jag förlåtter er för jag vet att ni älskar mig ♥♥♥♥
10 sep, 2015 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag är tilbaka ni är elacka men jag förlåtter er för jag vet att ni älskar mig ♥♥♥♥ Du kallar oss elaka och tror att vi älskar dig för det? :o 10 sep, 2015 17:23 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag är tilbaka ni är elacka men jag förlåtter er för jag vet att ni älskar mig ♥♥♥♥ Du kallar oss elaka och tror att vi älskar dig för det? :o Vad hette "borttagen" den här gången då? ✩✩✩ 10 sep, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag är tilbaka ni är elacka men jag förlåtter er för jag vet att ni älskar mig ♥♥♥♥ Du kallar oss elaka och tror att vi älskar dig för det? :o Vad hette "borttagen" den här gången då? Sirs husalf 10 sep, 2015 19:30 |
|
Borttagen
|
Vet att du har lämnat oss men det är fel att anklaga någon för något den förmodligen inte har gjort.
10 sep, 2015 20:03 |
|
Borttagen
|
Skulle någon i staff snällasnälla kunna låsa den hör tråden så kan vi lämna det här bakom oss???!!!
themarauderCyachiOskan 10 sep, 2015 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen