Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily123
Elev |
Min boggart skulle nog vara alla mina nära och kära som ligger döda på golvet.. Typ som mollys boggart
Pigfarts, pigfarts here I come! Pigfarts, Pigfarts yum yum yum! :D <3 1 jun, 2011 12:09 |
|
pix
Elev |
1 jun, 2011 15:35 |
|
Borttagen
|
Skratta inte åt mig, men jag tror min boggart antingen förvandlats till en blek spök-tjej från någon random japansk skräckis (typ The Grudge) eller en clown, specifikt en clown-docka i mänsklig storlek *ryser*
Spöktjejen skulle jag nog göra så söt som möjligt. Typ sätta på den en rosa lolitaklänning och sätta upp håret i två tofsar Hur gör man så att en clown inte är läskig? >.< 1 jun, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
Min boggart skulle nog bli en två meter hög spindel
1 jun, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
Min skulle nog bli 10 jättestora fotbollar som flög emot mig.
1 jun, 2011 18:33 |
|
Xenia
Elev |
me too. Dom e sjukt äckliga! *ryser* 5 jun, 2011 20:38 |
|
Ginnyy
Elev |
5 jun, 2011 20:52 |
|
Abrakadabra
Elev |
5 jun, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
En jättestor bananfluga!
5 jun, 2011 21:07 |
|
tomtesnodd
Elev |
Tror den skulle blivit som Mollys boggart, min familjs och mina vänners döda kroppar.
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 5 jun, 2011 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen