PRS mellan Remus Granger & Hermone P
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Remus Granger & Hermone P
|
Borttagen
|
Lou
"Jag såg ju när han tappade det" säger jag. Fortfarande med osäker röst.
4 sep, 2015 10:10
|
|
Borttagen
|
Isak
Jag flinade. "Jag kan göra så att du tappar maten om du inte håller snattarn", sa jag
4 sep, 2015 10:27
|
|
Borttagen
|
Lou
Jag tystnade. Jag tittade ner på bordet, och mina kompisar sa ingenting.
"Ska vi gå eller?" Sa Vilma (en i gänget) sedan och de gick ut.
4 sep, 2015 16:17
|
|
Borttagen
|
Isak
När vi ätit färdigt gick vi ut på den tråkiga skolgården.
4 sep, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
Lou
Vi är ute på skolgården och sitter på vår vanliga plats, bänken bakom buskarna.
5 sep, 2015 18:24
|
|
Borttagen
|
Isak
Vi går in i korridorerna. Jag tar fram min mobil och kollar Instagram.
5 sep, 2015 22:24
|
|
Borttagen
|
Lou
Jag pratar smått med mina vänner.
6 sep, 2015 07:13
|
|
Borttagen
|
Isak
Tillslut ringde det in och läraren i Historia kom och öppna.
6 sep, 2015 07:45
|
|
Borttagen
|
Lou
Vi står utanför historian och går sedan in.
6 sep, 2015 08:03
|
|
Borttagen
|
Isak
Jag satte mig längst bak, om vi hade tur kunnde jag åtminstånde viska till mina vänner.
6 sep, 2015 08:14
|
Du får inte svara på den här tråden.