Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan Remus Granger & Hermone P

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Remus Granger & Hermone P

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Lou

"Jag såg ju när han tappade det" säger jag. Fortfarande med osäker röst.

4 sep, 2015 10:10

Borttagen

Avatar


Isak
Jag flinade. "Jag kan göra så att du tappar maten om du inte håller snattarn", sa jag

4 sep, 2015 10:27

Borttagen

Avatar


Lou

Jag tystnade. Jag tittade ner på bordet, och mina kompisar sa ingenting.
"Ska vi gå eller?" Sa Vilma (en i gänget) sedan och de gick ut.

4 sep, 2015 16:17

Borttagen

Avatar


Isak
När vi ätit färdigt gick vi ut på den tråkiga skolgården.

4 sep, 2015 19:35

Borttagen

Avatar


Lou

Vi är ute på skolgården och sitter på vår vanliga plats, bänken bakom buskarna.

5 sep, 2015 18:24

Borttagen

Avatar


Isak
Vi går in i korridorerna. Jag tar fram min mobil och kollar Instagram.

5 sep, 2015 22:24

Borttagen

Avatar


Lou

Jag pratar smått med mina vänner.

6 sep, 2015 07:13

Borttagen

Avatar


Isak
Tillslut ringde det in och läraren i Historia kom och öppna.

6 sep, 2015 07:45

Borttagen

Avatar


Lou

Vi står utanför historian och går sedan in.

6 sep, 2015 08:03

Borttagen

Avatar


Isak
Jag satte mig längst bak, om vi hade tur kunnde jag åtminstånde viska till mina vänner.

6 sep, 2015 08:14

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Remus Granger & Hermone P

Du får inte svara på den här tråden.