Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla med mig:D Fall inte

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Phosho
Elev

Avatar


Kan man inte flytta tråden på något vis då?
(Är också relativt ny, hehe...)

Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that?

23 aug, 2015 18:10

DessDraw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av DessDraw:
Vem vill?

Förresten K1, vem ska det vara?


Vet inte vem K1 ska vara...
Jag vill helst inte börja, eftersom jag aldrig har rollat förut och jag vill se hur ni gör det
Förresten så ska jag på klassresa imorgon (måndag) till torsdag, så jag kommer inte att svara då...
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av DessDraw:
Vem vill?

Men hur gör vi när du är borta?

♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯

23 aug, 2015 18:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av DessDraw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av DessDraw:
Vem vill?

Förresten K1, vem ska det vara?


Vet inte vem K1 ska vara...
Jag vill helst inte börja, eftersom jag aldrig har rollat förut och jag vill se hur ni gör det
Förresten så ska jag på klassresa imorgon (måndag) till torsdag, så jag kommer inte att svara då...
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av DessDraw:
Vem vill?

Men hur gör vi när du är borta?


Jag vet inte...

23 aug, 2015 18:12

DessDraw
Elev

Avatar


Vi kan ju vänta tills du är tillbaka

Vart ska ni förresten?

♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯

23 aug, 2015 18:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av DessDraw:
Vi kan ju vänta tills du är tillbaka

Vart ska ni förresten?


Ja det kan ni ju, men blir det inte lite tråkigt för er?
Annars, om vi inte har hittat en K1 så kan ni ju leta efter någon som vill vara K1?

Vi ska till ön Ven!

23 aug, 2015 18:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej men anser att denna tråd är på fel plats om det är ett rollspel det här är ff forumet för fanficktions rollspel har sin plats i rollspels forumet.

Tycker jag.


Håller nog med dig, vi kanske borde flytta det..? Kan man ens det?


Nej men man kan be en perfekt/lärare byta plats på tråden.

23 aug, 2015 18:21

DessDraw
Elev

Avatar


Okej, vad heter de?

♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯

23 aug, 2015 18:21

Phosho
Elev

Avatar


Den ända prefekten som är inne är scarhead

Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that?

23 aug, 2015 18:26

Borttagen

Avatar


Okej, men då kan vi väl fråga scarhead om hjälp?

23 aug, 2015 18:30

Phosho
Elev

Avatar


Ja!

Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that?

23 aug, 2015 18:31

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte

Du får inte svara på den här tråden.