Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med elly lovegood

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med elly lovegood

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alexia

-Okej, nu har vi varit här tillräckligt länge. Jag vill komma härifrån. Jag tycker vi använder tidsmaskinen på något sätt och åker till en tid före man började sända den här dokusåpan. Då kan vi förhindra att den började och rädda många liv, säger jag bestämt.

________________________________________________
Ledsen att jag inte har skrivit på länge
jag hade akut idebrist.

9 sep, 2015 07:42

Borttagen

Avatar


kan jag vara med?

9 sep, 2015 20:24

Borttagen

Avatar


Jag ler, vi provar!
vi kämpar hela dagen med maskinen men utan resultat.
vi suckar och ger upp

25 sep, 2015 21:54

Borttagen

Avatar


Jag himlar med ögonen och ler sarkastiskt.
- Det gick ju bra, suckar jag. - Vi får fortsätta imorgon. Det är vår ända chans.


elly Lovegood

12 okt, 2015 17:06

Borttagen

Avatar


Nästa morgon när vi är vid platsen där farkosten stod så var den borta! vi letar över hela ön utan resultat. på kvällen skjuter vi och grillar någon forna hare, sen går vi utan hopp och lägger oss.
marina granger

14 okt, 2015 21:58

Borttagen

Avatar


Jag suckar argt. Att den där jävla manicken bara försvann. Hur ska vi nu ta oss ut här ifrån? Jag tuggar argt på min hare och blänger surt framför mig. Min ilska tycks smitta av sig för nu ser Alex lika sur ut som jag.

14 okt, 2015 22:00

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med elly lovegood

Du får inte svara på den här tråden.