PRS med elly lovegood
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med elly lovegood
|
Borttagen
|
Alexia
-Okej, nu har vi varit här tillräckligt länge. Jag vill komma härifrån. Jag tycker vi använder tidsmaskinen på något sätt och åker till en tid före man började sända den här dokusåpan. Då kan vi förhindra att den började och rädda många liv, säger jag bestämt.
________________________________________________
Ledsen att jag inte har skrivit på länge
jag hade akut idebrist.
9 sep, 2015 07:42
|
|
Borttagen
|
9 sep, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
Jag ler, vi provar!
vi kämpar hela dagen med maskinen men utan resultat.
vi suckar och ger upp
25 sep, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
Jag himlar med ögonen och ler sarkastiskt.
- Det gick ju bra, suckar jag. - Vi får fortsätta imorgon. Det är vår ända chans.
elly Lovegood
12 okt, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
Nästa morgon när vi är vid platsen där farkosten stod så var den borta! vi letar över hela ön utan resultat. på kvällen skjuter vi och grillar någon forna hare, sen går vi utan hopp och lägger oss.
marina granger
14 okt, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
Jag suckar argt. Att den där jävla manicken bara försvann. Hur ska vi nu ta oss ut här ifrån? Jag tuggar argt på min hare och blänger surt framför mig. Min ilska tycks smitta av sig för nu ser Alex lika sur ut som jag.
14 okt, 2015 22:00
|
Du får inte svara på den här tråden.