Prs Lilamupp & FT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Lilamupp & FT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lilamupp: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Lilamupp: Skrivet av taggsvansen02: Tack så mycket jag ska fixa min mall om ett litet tag Skrivet av Fairy Tale: cVi tänkte rolla romantik, men vad ska du ha för mall då? Min karaktär ska vara nyinflyttad. Vem tänkte du vara? Vi kan ju ha som ett vanligt tonårsdrama, skola och sådant, kärleken kan bara va ett inslag och vi kan låta annat ta mer plats? Ja det blir bra Eller så kunde det vara ett triangeldrama? Om ni ville köra kärlek? Well sure Hur vill du komma in i det hela då? Jag vet inte kanske att Jag och du är tillsammans ochh sedan kommer Fairy Tale till skolan och dramat börjar? Ska jag bli kär i en av er eller tvärt om? Jag vet inte, vad tycker du? 18 aug, 2015 18:29 |
|
Fairy Tale
Elev |
18 aug, 2015 19:52 |
|
Lilamupp
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Jag tycker att en av er ska bli kär i min karaktär och jag i den. Jag kan vara den personen och taggsvans är min pojkvän? 18 aug, 2015 19:53 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Lilamupp: Skrivet av Fairy Tale: Jag tycker att en av er ska bli kär i min karaktär och jag i den. Jag kan vara den personen och taggsvans är min pojkvän? Ja Så din karaktär blir kär i min Ska jag bli kär i din karaktär eller taggsvans?
18 aug, 2015 19:54 |
|
Lilamupp
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Lilamupp: Skrivet av Fairy Tale: Jag tycker att en av er ska bli kär i min karaktär och jag i den. Jag kan vara den personen och taggsvans är min pojkvän? Ja Så din karaktär blir kär i min Ska jag bli kär i din karaktär eller taggsvans? Vi kan väl börja och se vem du passar med Vi behöver taggsvans mall nu.. 18 aug, 2015 19:56 |
|
Fairy Tale
Elev |
18 aug, 2015 19:57 |
|
taggsvansen02
Elev |
Fölåt att ni har fått vänta men nu kommer min mall
Namn: Alec Boar Kön: Man Ålder: 17 Tycker om: Alec gillar skolan även om han inte är något A-Barn, han gillar att gå ut och jogga/springa tidigt på morgonen och långa duschar. Tycker inte om: När folk säger till honom även om det bara är småsaker så gör det att han känner sig så skyldig, han gillar inte häller kaffe eller när han har fel. Utseende: Han har kort svart hår, starkt käkben men ganska tjocka kinder, men relativt smal annars. Han har blågröna ögon han är väldigt blek och är 178 cm lång men har ganska små händer. Övrigt: 18 aug, 2015 20:35 |
|
Fairy Tale
Elev |
18 aug, 2015 20:39 |
|
Lilamupp
Elev |
Jag tycket att vi ska börja rolls :3
18 aug, 2015 20:55 |
|
taggsvansen02
Elev |
Först vill jag bara veta när ni brukar vara inne? Min skola börjarnimorgon och då kommer jag hem vi 13:30 i think eller tidigare men efter det kommer det vara vanlig skola för mig och då kommer jag vara inne typ från 16-22:30 ish.
18 aug, 2015 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen