prs med Sushi
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Sushi
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Anja~
"Kalla mig inte Anja!" Sade jg buttert. "Kalla mig AJ, det vet du." Jag satte mig närmst dörren och började spana efter Katie, jag hörde att Alex började prata men jag bryde mig inte. Det var en av sakerna som jag inte gillade med mig själv, att jag alltid vart irriterad över småsaker som detta. Å andra sidan så hade jag sagt att alla skulle kalla mig AJ sedan fjärde året och det var tre år sedan. 12 aug, 2015 12:33 |
|
Borttagen
|
Dante
jag kliade mig själv i bakhuvudet & skrattade lite grann. "Förlåt jag har fortfarande inte lärt mig det än AJ. " sa Jag & kände mig en aning generad. Jag suckade lite lätt. "om inte Katie kommer snart så missar hon tåget" tänkta jag för mig själv. 12 aug, 2015 15:38 |
|
taggsvansen02
Elev |
Alex~
"Mmm." Mumlar jag och går tillbaka till att stirra på mina skor.. Jag makade mig lite närmare AJ och sade tyst. "Han sade faktiskt förlåt och jag tror att han är ledsen." Jag ger henne en kram och drar mig tillbaka. Jag hörde en tuta som signalerade att tåget snart skulle gå. "Nu måste hon väl ändå komma?" Säger jag och känner mig lite orolig. 12 aug, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Katie ~
Jag kom precis i tid till tåget. Som tur var väntade de så att jag kunde komma ombord. Jag kände hur min puls var hög då jag hade sprungit hela vägen. Jag gick igenom tåget lite osäkert med min koffert & stannade till när jag såg mina vänner. Jag skrattade lite lätt medans jag var andfådd. "ursäkta att jag är sen" sa Jag med ett oskyldigt leende. "min väckarklocka ringde inte " sa jag som ursäkt. 13 aug, 2015 17:03 |
|
taggsvansen02
Elev |
Alex~
"Katie är rätt söt." Tänkte jag men ångrade mig inte denna gången. "Hennes fina blonda hår och gröna ögon som glittrade." Denna tanke var inte främmande jag hade tänkt liknande tankar om Katie i stort sätt sedan jag började lära känna henne. Jag hade alltid viftat bort tankarna men idag lat jag dem. "Hej!" Sade jag till Katie, kanske lite sent men det var i alla fall bättre än AJ. Hon sade inget utan fortsatte stirra ut i korridoren troligen fortfarande sur på Dan. 13 aug, 2015 17:29 |
|
Borttagen
|
Dante
"Du hade tur som kom i tid. tåget åker ju typ nu" sa jag & såg mot Katie som satte sig ner bredvid mig. "nu är det bara resan kvar" tänkte jag & lutade mig lite bakåt. Jag visste att Anja skulle vara sur på¨mig en stund men jag visste också att hon skulle förlåta mig senare. 14 aug, 2015 09:06 |
|
taggsvansen02
Elev |
Anja~
Efter att tåget hade börjat rulla så vände jag mig om och satte mig normalt igen. "Förlåt Dan men jag trodde att du skulle ha lärt dig efter alla dessa år." Säger jag med en besviken ton rösten. Jag tittar på honom och väntar på svar, tittar på hans fia hår, chokladbruna ögon och hans fina fräknar. Jag tyckte han var fin , det hade jag tänkt ett tag nu men det hade inte slagit mig förrns i precis det ögonblicket att jag var kär. Jag ville kyssa honom, vara med honom, vara hans. 14 aug, 2015 12:51 |
|
Borttagen
|
Dante
Jag suckade lite grann. "nej förlåt mig. Jag tycker om att säga dit namn så jag har blivit så vann med att göra det" sa jag en aning generat. Jag kliade mig själv en aning osäkert i huvudet. Anja hade sånt fint hår & hennes ögon fick mig att le inombords. "Men jag ska försöka att Bara kalla dig för AJ" sa Jag & log lite grann mot henne. 14 aug, 2015 13:00 |
|
taggsvansen02
Elev |
AJ~
"Tack!" Sade jag och log mot honom. "Så vad har ni gjort i sommar?" Undrar jag och Alex rycker till som om hon inte alls hade lyssnat. Jag såg att hon motvilligt flyttade blicken från Katie till mig. Alex~ Jag hörde AJ och rycktes ur min trans. "Inte så mycket." Sade jag men tillade sedan "Eller jag har typ pluggat och suttit hemma och läst. Men vad har i gjort?" Jag gick tillbaka till att kolla på Katie och väntade på att hon skulle svara. 14 aug, 2015 15:03 |
|
Borttagen
|
Katie
Jag log lite grann. "Jag har varit med min kusin & fiskat. Fast ja det gick inte så bra & han föll ner i sjön" sa Jag & skrattade lite smått. "Jag har inte gjort så mycket mer. bara varit på fisketurer " sa Jag & suckade lite smått. 14 aug, 2015 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen