Age of the robots
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Age of the robots
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Så, det är mitt under robot-kriget. Vi kan typ rolla ungdomar som lyckats gömma sig i en hemlig bunker? Ja, det är en bra idé! 12 aug, 2015 09:31 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Så, det är mitt under robot-kriget. Vi kan typ rolla ungdomar som lyckats gömma sig i en hemlig bunker? Ja, det är en bra idé! :'D So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 09:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Så, det är mitt under robot-kriget. Vi kan typ rolla ungdomar som lyckats gömma sig i en hemlig bunker? Ja, det är en bra idé! :'D Det kan vara två stora företag som bygger Robotar som krigar! 12 aug, 2015 09:35 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Så, det är mitt under robot-kriget. Vi kan typ rolla ungdomar som lyckats gömma sig i en hemlig bunker? Ja, det är en bra idé! :'D Det kan vara två stora företag som bygger Robotar som krigar! Jaa! Och vi har typ olika magiska krafter! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 09:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Super idé!Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Så, det är mitt under robot-kriget. Vi kan typ rolla ungdomar som lyckats gömma sig i en hemlig bunker? Ja, det är en bra idé! :'D Det kan vara två stora företag som bygger Robotar som krigar! Jaa! Och vi har typ olika magiska krafter! Vad tycker du ellisen05 12 aug, 2015 10:05 |
|
rickardOl
Elev |
jag är gärna med
harry vs voldemort. FIGTH!!! 24 aug, 2015 19:30 |
|
Holytail
Elev |
Okej jag har fått en brainstorm och måste bara skriva den:
Världen var inte som den en gång var. Folk började göra robotar. Så istället för barn. Gjorde dom robotar istället. Och tillslut. Var det mer robotar än människor. Och som precis i alla robot filmer. Blir dom galna. Försöker utrota människor. Så vi gömde oss. I bunkrar. Och nu försöker alla millitärer komma på ett sätt att utplåna alla robotar. Resultatet? Ett par tonåringar. Med otroliga krafter. DET BEHÖVER INTE VARA SÅ HÄR! Jag fick bara en brainstormx)
24 aug, 2015 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Okej jag har fått en brainstorm och måste bara skriva den: Världen var inte som den en gång var. Folk började göra robotar. Så istället för barn. Gjorde dom robotar istället. Och tillslut. Var det mer robotar än människor. Och som precis i alla robot filmer. Blir dom galna. Försöker utrota människor. Så vi gömde oss. I bunkrar. Och nu försöker alla millitärer komma på ett sätt att utplåna alla robotar. Resultatet? Ett par tonåringar. Med otroliga krafter. DET BEHÖVER INTE VARA SÅ HÄR! Jag fick bara en brainstormx) OMR AWEZOME IDEA! 24 aug, 2015 21:11 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Holytail: Okej jag har fått en brainstorm och måste bara skriva den: Världen var inte som den en gång var. Folk började göra robotar. Så istället för barn. Gjorde dom robotar istället. Och tillslut. Var det mer robotar än människor. Och som precis i alla robot filmer. Blir dom galna. Försöker utrota människor. Så vi gömde oss. I bunkrar. Och nu försöker alla millitärer komma på ett sätt att utplåna alla robotar. Resultatet? Ett par tonåringar. Med otroliga krafter. DET BEHÖVER INTE VARA SÅ HÄR! Jag fick bara en brainstormx) Mi lajk verry matj! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 24 aug, 2015 21:14 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Okej jag har fått en brainstorm och måste bara skriva den: Världen var inte som den en gång var. Folk började göra robotar. Så istället för barn. Gjorde dom robotar istället. Och tillslut. Var det mer robotar än människor. Och som precis i alla robot filmer. Blir dom galna. Försöker utrota människor. Så vi gömde oss. I bunkrar. Och nu försöker alla millitärer komma på ett sätt att utplåna alla robotar. Resultatet? Ett par tonåringar. Med otroliga krafter. DET BEHÖVER INTE VARA SÅ HÄR! Jag fick bara en brainstormx) OMR AWEZOME IDEA! Tack!♥ Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Holytail: Okej jag har fått en brainstorm och måste bara skriva den: Världen var inte som den en gång var. Folk började göra robotar. Så istället för barn. Gjorde dom robotar istället. Och tillslut. Var det mer robotar än människor. Och som precis i alla robot filmer. Blir dom galna. Försöker utrota människor. Så vi gömde oss. I bunkrar. Och nu försöker alla millitärer komma på ett sätt att utplåna alla robotar. Resultatet? Ett par tonåringar. Med otroliga krafter. DET BEHÖVER INTE VARA SÅ HÄR! Jag fick bara en brainstormx) Mi lajk verry matj! Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Holytail: Okej jag har fått en brainstorm och måste bara skriva den: Världen var inte som den en gång var. Folk började göra robotar. Så istället för barn. Gjorde dom robotar istället. Och tillslut. Var det mer robotar än människor. Och som precis i alla robot filmer. Blir dom galna. Försöker utrota människor. Så vi gömde oss. I bunkrar. Och nu försöker alla millitärer komma på ett sätt att utplåna alla robotar. Resultatet? Ett par tonåringar. Med otroliga krafter. DET BEHÖVER INTE VARA SÅ HÄR! Jag fick bara en brainstormx) Mi lajk verry matj! Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Holytail: Okej jag har fått en brainstorm och måste bara skriva den: Världen var inte som den en gång var. Folk började göra robotar. Så istället för barn. Gjorde dom robotar istället. Och tillslut. Var det mer robotar än människor. Och som precis i alla robot filmer. Blir dom galna. Försöker utrota människor. Så vi gömde oss. I bunkrar. Och nu försöker alla millitärer komma på ett sätt att utplåna alla robotar. Resultatet? Ett par tonåringar. Med otroliga krafter. DET BEHÖVER INTE VARA SÅ HÄR! Jag fick bara en brainstormx) Mi lajk verry matj! YAAAAY!
24 aug, 2015 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen