Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Edwyn tog upp sitt 3ds & började att spelade Super mario 3d land.
11 aug, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
Ailwyn suckade då han tröttnade rätt snabbt på att kolla nummer.
11 aug, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
Ett nytt ställe att bo på ett tag
Bilen stannade utanför ett rätt stort & fint hus.
Edwyn gick ut ur bilen & tog fram sin väska.
han såg mot huset & log lite grann.
Huset är rätt fint ändå tänkte Edwyn för sig själv.
11 aug, 2015 19:44
|
|
Borttagen
|
Ailwyn steg ur bilen och såg på huset dr skulle bo hos Mina och Kami som hade ett fint hus. Han tog ett ordentligt tag om sin väska.
11 aug, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
Edwyn kände bara för att studera huset. Han hade dock ingen lust att gå in än.
"De bor rätt fint eller hur?" sa Edwyn frågandes.
11 aug, 2015 19:52
|
|
Borttagen
|
" Ja de gör dom " sa Ailwyn efter att ha studeras huset ett tag han började gå mot dörren.
11 aug, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
Edwyn följde med Ailwyn lite osäkert.
11 aug, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
Ailwyn knakade på dörren då han kom fram till den han såg på dörren och väntade.
11 aug, 2015 20:03
|
|
Borttagen
|
Mina öppnade dörren & log.
"Välkomna hit. Ni två är de första som har dykt upp" sa Mina Glatt. Hon flyttade på sig så att Ailwyn & Edwyn kunde komma in. Edwyn gick in en aning osäkert.
11 aug, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
Ailwyn gick in Kami satt i soffan och höll i en filt hon såg på en kärleksfilm och såg just något sorligt så hon grät.
11 aug, 2015 20:10
|
Du får inte svara på den här tråden.