Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 4 ... 95 96 97
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Heeej! får jag va med?

Namn: Joey plum
Ålder:15
Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP
Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki)
Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal.
Övrigt: Älskar musik mer än allt annat

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen.
Så du fangirlar också marvel?

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 09:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Heeej! får jag va med?

Namn: Joey plum
Ålder:15
Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP
Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki)
Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal.
Övrigt: Älskar musik mer än allt annat

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen.
Så du fangirlar också marvel?
JA GÖR DU OCKSÅ OMG ÄNTLIGEN!

11 aug, 2015 09:48

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Heeej! får jag va med?

Namn: Joey plum
Ålder:15
Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP
Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki)
Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal.
Övrigt: Älskar musik mer än allt annat

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen.
Så du fangirlar också marvel?
JA GÖR DU OCKSÅ OMG ÄNTLIGEN!

JAAA♥♥

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 10:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Heeej! får jag va med?

Namn: Joey plum
Ålder:15
Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP
Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki)
Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal.
Övrigt: Älskar musik mer än allt annat

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen.
Så du fangirlar också marvel?
JA GÖR DU OCKSÅ OMG ÄNTLIGEN!

JAAA♥♥
UGGLA?

11 aug, 2015 10:23

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Heeej! får jag va med?

Namn: Joey plum
Ålder:15
Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP
Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki)
Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal.
Övrigt: Älskar musik mer än allt annat

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen.
Så du fangirlar också marvel?
JA GÖR DU OCKSÅ OMG ÄNTLIGEN!

JAAA♥♥
UGGLA?

JAAAAA!

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 10:25

Borttagen

Avatar


ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN

11 aug, 2015 15:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN

NEJ, INTE MIN!

11 aug, 2015 15:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN

NEJ, INTE MIN!

JAG HAR INTE FÅTT DIN!

11 aug, 2015 15:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN

NEJ, INTE MIN!

JAG HAR INTE FÅTT DIN!

Nej, den kommer snart! RÄCKER MED ATT NÅGON CITERAR DETTA INLÄGG!

11 aug, 2015 15:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN

NEJ, INTE MIN!

JAG HAR INTE FÅTT DIN!

Nej, den kommer snart! RÄCKER MED ATT NÅGON CITERAR DETTA INLÄGG!

Oki och ha ingen brådska jag vet att du vill vara med

11 aug, 2015 15:15

1 2 3 4 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.