ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Heeej! får jag va med? Namn: Joey plum Ålder:15 Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki) Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal. Övrigt: Älskar musik mer än allt annat Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen. Så du fangirlar också marvel? So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 09:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: JA GÖR DU OCKSÅ OMG ÄNTLIGEN!Skrivet av Borttagen: Heeej! får jag va med? Namn: Joey plum Ålder:15 Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki) Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal. Övrigt: Älskar musik mer än allt annat Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen. Så du fangirlar också marvel? 11 aug, 2015 09:48 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: JA GÖR DU OCKSÅ OMG ÄNTLIGEN! Skrivet av Borttagen: Heeej! får jag va med? Namn: Joey plum Ålder:15 Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki) Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal. Övrigt: Älskar musik mer än allt annat Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen. Så du fangirlar också marvel? JAAA♥♥ So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 10:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: UGGLA?Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: JA GÖR DU OCKSÅ OMG ÄNTLIGEN! Skrivet av Borttagen: Heeej! får jag va med? Namn: Joey plum Ålder:15 Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki) Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal. Övrigt: Älskar musik mer än allt annat Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen. Så du fangirlar också marvel? JAAA♥♥ 11 aug, 2015 10:23 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: UGGLA? Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: JA GÖR DU OCKSÅ OMG ÄNTLIGEN! Skrivet av Borttagen: Heeej! får jag va med? Namn: Joey plum Ålder:15 Fandom(s) : Youtube, marvel universe, HP Familj: Mamma, pappa, 1 storebror och hans smaragdgröna ödla. (Som han har döpt efter loki) Utseende: Långt blont hår med gröna slingor, gröna ögon. ganska smal. Övrigt: Älskar musik mer än allt annat Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa väääääääääääääääälkoooooooommeeeeeeeeeeen. Så du fangirlar också marvel? JAAA♥♥ JAAAAA! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 10:25 |
|
Borttagen
|
ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN
11 aug, 2015 15:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN NEJ, INTE MIN! 11 aug, 2015 15:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN NEJ, INTE MIN! JAG HAR INTE FÅTT DIN! 11 aug, 2015 15:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN NEJ, INTE MIN! JAG HAR INTE FÅTT DIN! Nej, den kommer snart! RÄCKER MED ATT NÅGON CITERAR DETTA INLÄGG! 11 aug, 2015 15:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN NEJ, INTE MIN! JAG HAR INTE FÅTT DIN! Nej, den kommer snart! RÄCKER MED ATT NÅGON CITERAR DETTA INLÄGG! Oki 11 aug, 2015 15:15 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen