Privat HP roll
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat HP roll
|
Borttagen
|
Crac
"Åh, men ser man på! Försvarar DU Melody?" sa jag äcklat.
10 aug, 2015 19:51
|
|
Borttagen
|
Drake
Jag kollade på Tess.
" Ska du inte dra iväg med dina idioter till kompisar" sa jag argt.
Tess
Jag fnös åt min bror.
" Crac kom vi går vi vill ju inte sitta med en smutsskalle och en Blodsförrädrare" sa jag.
10 aug, 2015 19:52
|
|
Borttagen
|
Crac
"Det är sant", sa jag och marscherade där ifrån.
Melody
"Tack", sa jag till Drake, för vem skulle ställt upp för en Huffelpuffare som dessutom var mugglarfödd?
10 aug, 2015 19:55
|
|
Borttagen
|
Tess
Jag skyndade efter Crac.
" Jag får verkligen ursäkta min bror" sa jag.
Drake
" Så lite så är bara så trött på min syster" sa jag.
( Är det okej för dig om typ Crac och Tess blev tillsammans?)
10 aug, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
Crac
"Äsh, han lär sig sin läxa senare", sa jag.
Meldoy.
Jag log.
"Men jag borde ge dig något för det du gjorde", sa jag, jag HATA att vara i skuld till någon.
(Japp!)
10 aug, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
Tess
Jag log och kollade efter en ledig kupé.
Drake
" Melody du står inte i skuld till mig" sa jag.
10 aug, 2015 20:02
|
|
Borttagen
|
Melody
Jag mumlade något. Det var som om han läst mina tankar på sätt och vis.
Crac
Tillslut hitta vi en ledig kupe och vi satte oss.
10 aug, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
Tess
Jag gick in efter Crac och satt mig vid fönstret.
10 aug, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
Crac
"Så planer för i år?" fråga jag.
Melody
"Så ehm, har du haft trevligt lov?" fråga jag Drake.
10 aug, 2015 20:07
|
|
Borttagen
|
Drake
" Så trevligt man kan ha när nästan hela familjen tillhör slytherin" sa jag.
Tess
" Nä" sa jag och log till när crystal och capricia kom in.
10 aug, 2015 20:09
|
Du får inte svara på den här tråden.