PRS Med Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Med Remus Granger
|
Borttagen
|
Will
Jag haltade hemåt.
"Jag fattar inte hur jag överlevde." Mumlade jag tyst för mig själv.
5 aug, 2015 22:10
|
|
Borttagen
|
Jag lägger en arm om hans axlar.
"Tur antar jag, och det var väll tur det", sa jag
5 aug, 2015 22:11
|
|
Borttagen
|
Will
"Ja, det får man väl hoppas!" Sade jag och lade armen runt Merrys axlar.
5 aug, 2015 22:14
|
|
Borttagen
|
Senare kom vi in i hans hus.
"Vill du ha någon dricka?" Frågade jag och kännde mig tustig.
5 aug, 2015 22:16
|
|
Borttagen
|
Will
"Nej, inte just nu." Sade jag.
5 aug, 2015 22:18
|
|
Borttagen
|
Jag fixa lite Citronvatten åt mig.
"Är det inte jobbigt att ha en tvillingsyster?" Frågade jag och kolla på Will
5 aug, 2015 22:20
|
|
Borttagen
|
Will
"Jo, ibland men för det mesta är det ganska bra." Svarade jag.
5 aug, 2015 22:22
|
|
Borttagen
|
"Det är nog bättre än att ha ett äldre syskon", mumlade jag.
5 aug, 2015 22:26
|
|
Borttagen
|
Will
"Ja, men hur är det att ha ett äldre syskon?" Frågade jag.
5 aug, 2015 22:27
|
|
Borttagen
|
Jag flinade lite.
"Att ha någon som är längre än en, någon som retar en, någon som har rätt att göra vad den vill... Hur tror du det är?" Frågade jag sarkastiskt.
5 aug, 2015 22:30
|
Du får inte svara på den här tråden.