PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
"Skojar du?!" Skrek jag.
"Det är ju fantastiskt!" Sade jag glatt.
10 aug, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
" Tycker du?" frågade jag lättat.
10 aug, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
"Ja, såklart!" Sade jag glatt.
10 aug, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
10 aug, 2015 21:23
|
|
Borttagen
|
"Men nu måste vi sticka!" Sade jag glatt.
10 aug, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
" Just det." sa jag och ryckte åt mig väskan.
10 aug, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
Jag tog min ryggsäck och mitt oyster-card.
10 aug, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
Vi transfererade oss till diagongränden.
10 aug, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
"Då var vi här!" Sade jag glatt.
10 aug, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
Vi gick till våt butik. Jag låste upp.
11 aug, 2015 09:43
|
Du får inte svara på den här tråden.