Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med ellisen05 [Del 2]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med ellisen05 [Del 2]

1 2 3 4 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Skojar du?!" Skrek jag.
"Det är ju fantastiskt!" Sade jag glatt.

10 aug, 2015 21:19

Borttagen

Avatar


" Tycker du?" frågade jag lättat.

10 aug, 2015 21:21

Borttagen

Avatar


"Ja, såklart!" Sade jag glatt.

10 aug, 2015 21:21

Borttagen

Avatar


Jag log.

10 aug, 2015 21:23

Borttagen

Avatar


"Men nu måste vi sticka!" Sade jag glatt.

10 aug, 2015 21:25

Borttagen

Avatar


" Just det." sa jag och ryckte åt mig väskan.

10 aug, 2015 21:26

Borttagen

Avatar


Jag tog min ryggsäck och mitt oyster-card.

10 aug, 2015 21:27

Borttagen

Avatar


Vi transfererade oss till diagongränden.

10 aug, 2015 21:28

Borttagen

Avatar


"Då var vi här!" Sade jag glatt.

10 aug, 2015 21:34

Borttagen

Avatar


Vi gick till våt butik. Jag låste upp.

11 aug, 2015 09:43

1 2 3 4 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med ellisen05 [Del 2]

Du får inte svara på den här tråden.