Tredje Generationen PRS!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tredje Generationen PRS!
|
Borttagen
|
Tillslut har vi hittat spärren.
"Du först Alix, Sedan du Alex, ni får gå och hitta era vänner och jag mina..." jag avbröt mig, jag hade inte alls många. "Men men, Gå iväg vi träffas ju ändå senare", sa jag och Alix tog sats mot spärren, sedan Alex och sist jag.
4 aug, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
framför oss gick 3 in i spärren, ja kände igen den ena från min årskurs, Clara (JAg antar att de går i samma klass...).
4 aug, 2015 21:17
|
|
Borttagen
|
((Yup))
Jag börja gå mot tåget, förhoppningsvis så skulle jag träffa på Rose Weasley.
4 aug, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
Jag så Dylan, Philip och Fanni en bit framför mig. Jag vinkade ivrigt mot mig och sa snabbt hejdå till mina kusiner. Jag kramade om Fanni hårt och sedan kramade jag om Philip och Dylan lika hårt
4 aug, 2015 22:15
|
|
Borttagen
|
Jag leta igenom tåget och hittade en tom kupe längst bak, min favvo där ingen stör en.
4 aug, 2015 22:16
|
|
Borttagen
|
Vi gick in alla 4 i täget "Emma ditthår..." sa Philip och skrattade. Det hade blivit orange nu när jag var glad. Jag rodnade lätt "Tja, vi syns ju iallafall" sa Fanni och kramade om mig igen
4 aug, 2015 22:19
|
|
Borttagen
|
Jag kollade ut på den bländande solen och tog fram en mugglarbok kallad 'Hobbiten' av J.R.R.Tolkien, som nu när jag tänkte efter var märkligt namn.
4 aug, 2015 22:27
|
|
Borttagen
|
Vi satte oss i en kupe längre bak
4 aug, 2015 22:28
|
|
Borttagen
|
Jag hörde tre stycken prata och gå förbi min kupé. Det är klart, hur många skulle vilja sitta med mig?
4 aug, 2015 22:29
|
|
Borttagen
|
Vi var ett ganska tystlåtet gäng som oftast satt och läste, teknade eller pluggade. Jag tog upp boken jag packat ner imorse, boktjuven.
4 aug, 2015 22:33
|
Du får inte svara på den här tråden.