Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

To be a hero is not Easey (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

1 2 3 4 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Leticia såg oroligt mot Dacia.
"vad har hänt?" frågade Leticia.

31 jul, 2015 22:04

Borttagen

Avatar


Dacia såg ner i maten Alosia såg på henne orolig hon hade hört värsta grälen
" Föräldrarna bråkade om pengar och bråkade om att de tyckte att vi barn kostar för mycket " sa Dacia lågt. Föräldrara borde tänkt på ekonomins ställning innan de skaffade 3 barn.

31 jul, 2015 22:07

Borttagen

Avatar


Leticia började att tänka en stund.
"Om du vill så kan du & dina syskon bo hemma hos mig tills eran ekonomi blir bättre. Jag menar vi har ju plats" sa Leticia. Leticia ville alltid hjälpa sina vänner då hon såg att familj & vänskap var det viktigaste som fanns.

31 jul, 2015 22:09

Borttagen

Avatar


" Vi vill inte bli någon börda för någon " sa Dacia hon minns när hennes mamma kallat dom bördor mitt i ett gräl.
" Det är ni inte " sa Alosia.

31 jul, 2015 22:11

Borttagen

Avatar


"ni är ingen börda. Om ni alla hjälper till lite grann på museet så kan ni bo grattis hos oss & få mat. Ni kan även känna lite pengar hos oss & då kan inte era föräldrar kalla er för börda" sa Leticia allvarligt. När Leticia hade bestämt sig för något var det nästan omöjligt att få henne att ändra sig.

31 jul, 2015 22:13

Borttagen

Avatar


" Åh okej men mina syskon kan inte göra tunga arbeten de är ju trotts allt bara 8 och 7 år " sa Dacia. Och kan vara väldigt blyga.
" Finns nog lätta jobb på Museet " sa Alosia.

31 jul, 2015 22:14

Borttagen

Avatar


"yupp det finns det" sa Leticia & tog en till tugga av maten.
"Men som sagt var ni kommer inta alls vara en börda så vad säger du?" frågade Leticia & såg mot Dacia.

31 jul, 2015 22:17

Borttagen

Avatar


" Ja vi kan gå med på det " sa Dacia och tänkte vi får smyga ut när föräldrarna sover för de kommer aldrig ut annars.

31 jul, 2015 22:18

Borttagen

Avatar


" bra jag väntar utanför museet i kväll" sa Leticia.

31 jul, 2015 22:20

Borttagen

Avatar


" Ja vi kommer inte kunna rymma på annan tid än ikväll och mina syskon kommer desutom behöva komma i säng så fort vi kommer fram till er " sa Dacia. Hennes syskon la sig aldrig senare än 21:00

31 jul, 2015 22:21

1 2 3 4 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

Du får inte svara på den här tråden.