Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

1 2 3 4 ... 72 73 74
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


ska jag lägga rollerna i första inlägget?

28 jul, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av queenmalfoy:
Namn: Mattan/Mamma Tonks
Ålder: 20( inte min riktiga menmen)
Intressen: Läsa, skriva och titta på quidditch
Övrigt: Precis som resten, kan ändra färg på hår och sånt

Är det inte konstigt att pappan är 30 och mamman är 20?

28 jul, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av queenmalfoy:
Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt?

Fast du är ju mamma...

Då kan du vara likt Remus.

Ja
har jag en fru???

I rollet.

28 jul, 2015 19:36

queenmalfoy
Elev

Avatar


Alltså jag ändrar ålder hehe. Skrev lite fel

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F10FANTHFZ0m95S%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FOiU4E2Y8tSU0%2Fgiphy.gif

28 jul, 2015 19:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av queenmalfoy:
Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt?

Fast du är ju mamma...

Då kan du vara likt Remus.

Ja
har jag en fru???

I rollet.
jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd

28 jul, 2015 19:37

queenmalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av queenmalfoy:
Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt?

Fast du är ju mamma...

Då kan du vara likt Remus.

Ja
har jag en fru???

I rollet.
jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd
Haha, supriiise

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F10FANTHFZ0m95S%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FOiU4E2Y8tSU0%2Fgiphy.gif

28 jul, 2015 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av queenmalfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av queenmalfoy:
Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt?

Fast du är ju mamma...

Då kan du vara likt Remus.

Ja
har jag en fru???

I rollet.
jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd
Haha, supriiise

Bra

28 jul, 2015 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av queenmalfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av queenmalfoy:
Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt?

Fast du är ju mamma...

Då kan du vara likt Remus.

Ja
har jag en fru???

I rollet.
jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd
Haha, supriiise
hahahahahahahahahaha, nå?

28 jul, 2015 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av queenmalfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av queenmalfoy:
Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt?

Fast du är ju mamma...

Då kan du vara likt Remus.

Ja
har jag en fru???

I rollet.
jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd
Haha, supriiise
hahahahahahahahahaha, nå?

Ska vi börja rolla?

28 jul, 2015 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av queenmalfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av queenmalfoy:
Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt?

Fast du är ju mamma...

Då kan du vara likt Remus.

Ja
har jag en fru???

I rollet.
jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd
Haha, supriiise
hahahahahahahahahaha, nå?

Ska vi börja rolla?
vänta på min bror, han håller på med sin mall nu....

28 jul, 2015 19:40

1 2 3 4 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Du får inte svara på den här tråden.