Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ska jag lägga rollerna i första inlägget?
28 jul, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av queenmalfoy: Namn: Mattan/Mamma Tonks Ålder: 20( inte min riktiga menmen) Intressen: Läsa, skriva och titta på quidditch Övrigt: Precis som resten, kan ändra färg på hår och sånt Är det inte konstigt att pappan är 30 och mamman är 20? 28 jul, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. 28 jul, 2015 19:36 |
|
queenmalfoy
Elev |
28 jul, 2015 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xdSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. 28 jul, 2015 19:37 |
|
queenmalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, supriiiseSkrivet av Borttagen: jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. ![]()
28 jul, 2015 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av queenmalfoy: Skrivet av Borttagen: Haha, supriiise Skrivet av Borttagen: jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. Bra 28 jul, 2015 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av queenmalfoy: hahahahahahahahahaha, nå?Skrivet av Borttagen: Haha, supriiise Skrivet av Borttagen: jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. 28 jul, 2015 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: hahahahahahahahahaha, nå? Skrivet av Borttagen: Haha, supriiise Skrivet av Borttagen: jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. Ska vi börja rolla? 28 jul, 2015 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vänta på min bror, han håller på med sin mall nu....Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: hahahahahahahahahaha, nå? Skrivet av Borttagen: Haha, supriiise Skrivet av Borttagen: jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. Ska vi börja rolla? 28 jul, 2015 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen