Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med VT

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

1 2 3 4 ... 20 21 22
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag himlade med ögonen.
"Vad heter du då?"

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jul, 2015 01:14

VT
Elev

Avatar


"Zia, Zia White. Jag... jag måste gå... Trevligt att träffas... Laura."
Jag går ut ur kupen och vidare till min där Felix hade köpt godis för alla sina galleoner mamma get honom.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

30 jul, 2015 10:07

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag stirrade på dörren.
"Det där var..." Sa jag.
"Skumt" avslutade Harry.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jul, 2015 10:33

VT
Elev

Avatar


Jag lämnade tillbaka godiset han inte öppnat och gav pengarna till honom. Kände mig fortfarande illamående efter snacket om varulvar.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

30 jul, 2015 10:41

JossiMarauder
Elev

Avatar


Efter ett tag kom Ron och Hermione.
"Hej, Harry, Hej Laura" sa dom.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jul, 2015 11:00

VT
Elev

Avatar


(är tåget framme snart)
Jag tittade på landskapet utanför och som jag minst anade så somnade jag...

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

30 jul, 2015 11:08

JossiMarauder
Elev

Avatar


(Ska vi säga nu?)

”Så, vart har ni varit i sommar?” Frågade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jul, 2015 11:15

VT
Elev

Avatar


(ja)
Jag drömmer om Harry, hans mörka hår, hans vackra ögon, hans ansikts drag gör mig nervös...

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

30 jul, 2015 11:24

JossiMarauder
Elev

Avatar


Vi klev av tåget och satte oss i vagnarna.

(Ska vi köra triangeldrama? )

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jul, 2015 12:13

VT
Elev

Avatar


(Triangeldrama???)
Jag hade visst sovit länge för när Felix väckte mig så var vi framme... Vi klev av tåget och satte oss i vagnarna.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

30 jul, 2015 13:29

1 2 3 4 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

Du får inte svara på den här tråden.