the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
" när din far föddes så skickades han till jorden för att skyddas mot den onda Garm enligt proffetsian så skulle han komma tillbaka 19 år senare och befria Rubian från onskan. Så tyvärr så hade din far inte möilighet att lära sig allt " sa Elize. Hon hade hört historien av sin mor.
22 jul, 2015 16:56
|
|
Borttagen
|
Teddy suckade igen.
"ja ja jag går väl tillbaka till lektionen då" sa Teddy med en aning besviken röst.
Han började gå tillbaka till slottet.
"Han är bara så jobbig ..dumma Waren " mumlade Teddy medans han gick.
22 jul, 2015 17:08
|
|
Borttagen
|
" var glad att du är ledig på kvällarna och du får klaga om Waren inte är rättvis mot dig " sa Elise hon gick efter Teddy.
22 jul, 2015 17:10
|
|
Borttagen
|
"Det är bara det att han är så himla formel & sträng. Jag känner mig mer som om jag vore en fånge som ni försöker tortera" sa Teddy med en låg ton.
Han började plötsligt få en dålig känsla & såg sig omkring.
Några meter i från dem stod Natasha & verkade titta på någonting.
22 jul, 2015 17:13
|
|
Borttagen
|
" Om han är för sträng kan du berätta det för din far. Din far ville ha en bra lärare till dig men inte en som var för sträng då han själv inte orkar med sånna lärare " sa Elise. Hon såg sen lite smått nervöst på Natasha.
22 jul, 2015 17:15
|
|
Borttagen
|
Teddy nickade lite smått.
" Men alla lärare är typ likadana i vilket fall" sa Teddy & gick in i slottet. Han hade sett Natasha men valde att hålla sig undan från henne.
22 jul, 2015 17:18
|
|
Borttagen
|
Elias gick lungt han läste i en bok så han märkte inte Natacha förens han höll på att gå in i henne.
" Åh hej syster " sa Elias nervöst.
" det måste väll finnas nån lärare som är snäll " sa Elise och gick efter in i slottet.
22 jul, 2015 17:20
|
|
Borttagen
|
Natasha såg mot Elias men sa inget. Hon valde att gå därifrån då hon inte ville vara en börda för sin bror.
Teddy skakade på huvudet.
"Finns ingen & kommer aldrig att göra det heller...förresten jag läste i böckerna att jag måste gifta mig med någon när jag blir 18...är det sant?" frågade Teddy lite nervöst.
22 jul, 2015 17:25
|
|
Borttagen
|
" Ja det är sant " sa Elize de flesta gifte sig vid den åldern iallafall tänkte hon.
Elias gick fort vidare och rös hans syster skrämde honom.
22 jul, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
Teddy suckade igen. Han såg inte så jätte glad ut längre.
"Tänk om jag inte vill gifta mig då?" sa Teddy surt efter en stund.
22 jul, 2015 17:30
|
Du får inte svara på den här tråden.