M.I. High (ÖRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > M.I. High (ÖRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mall isåfall: Namn: Merissa Efternamn: Heart Kön: Tjej Utseende: Ålder: 15 Roll i teamet: Duktig på förklädnader och är smidig. ( Zoes roll typ) Personlighet: Lite egen och inte många förstår henne. Övrigt: Hennes mamma är chef för M.I.9 (om det går bra). Lite problematiskt om hennes mamma är chef för M.I.9? Förresten, vilken "tid" utspelas det här? Vem är ledare för teamet? Vilka elever finns på skolan? Eller ska vi hitta på allt det själva? Jag ugglade Lele om det igår och han sa att vi skulle bestämma det tillsammans. Jag röstar för första generation med lemmy och dem eller säsongerna med Oscar, Carrie och rose som agenter. Det tycker jag blir bra. 23 jul, 2015 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mall isåfall: Namn: Merissa Efternamn: Heart Kön: Tjej Utseende: Ålder: 15 Roll i teamet: Duktig på förklädnader och är smidig. ( Zoes roll typ) Personlighet: Lite egen och inte många förstår henne. Övrigt: Hennes mamma är chef för M.I.9 (om det går bra). Lite problematiskt om hennes mamma är chef för M.I.9? Förresten, vilken "tid" utspelas det här? Vem är ledare för teamet? Vilka elever finns på skolan? Eller ska vi hitta på allt det själva? Jag ugglade Lele om det igår och han sa att vi skulle bestämma det tillsammans. Jag röstar för första generation med lemmy och dem eller säsongerna med Oscar, Carrie och rose som agenter. Det tycker jag blir bra. Vilken av dem? 23 jul, 2015 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mall isåfall: Namn: Merissa Efternamn: Heart Kön: Tjej Utseende: Ålder: 15 Roll i teamet: Duktig på förklädnader och är smidig. ( Zoes roll typ) Personlighet: Lite egen och inte många förstår henne. Övrigt: Hennes mamma är chef för M.I.9 (om det går bra). Lite problematiskt om hennes mamma är chef för M.I.9? Förresten, vilken "tid" utspelas det här? Vem är ledare för teamet? Vilka elever finns på skolan? Eller ska vi hitta på allt det själva? Jag ugglade Lele om det igår och han sa att vi skulle bestämma det tillsammans. Jag röstar för första generation med lemmy och dem eller säsongerna med Oscar, Carrie och rose som agenter. Det tycker jag blir bra. Vilken av dem? Oscar, Carrie och Rose helst. 23 jul, 2015 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mall isåfall: Namn: Merissa Efternamn: Heart Kön: Tjej Utseende: Ålder: 15 Roll i teamet: Duktig på förklädnader och är smidig. ( Zoes roll typ) Personlighet: Lite egen och inte många förstår henne. Övrigt: Hennes mamma är chef för M.I.9 (om det går bra). Lite problematiskt om hennes mamma är chef för M.I.9? Förresten, vilken "tid" utspelas det här? Vem är ledare för teamet? Vilka elever finns på skolan? Eller ska vi hitta på allt det själva? Jag ugglade Lele om det igår och han sa att vi skulle bestämma det tillsammans. Jag röstar för första generation med lemmy och dem eller säsongerna med Oscar, Carrie och rose som agenter. Lenny* Nej, jag tycker att vi kör när Oscar, Rose och Carrie är agenter. Anledningar!: 1. Vem älskar inte Frank? 2. De andra eleverna på skolan har typ starkare "karaktärer" då. 23 jul, 2015 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mall isåfall: Namn: Merissa Efternamn: Heart Kön: Tjej Utseende: Ålder: 15 Roll i teamet: Duktig på förklädnader och är smidig. ( Zoes roll typ) Personlighet: Lite egen och inte många förstår henne. Övrigt: Hennes mamma är chef för M.I.9 (om det går bra). Lite problematiskt om hennes mamma är chef för M.I.9? Förresten, vilken "tid" utspelas det här? Vem är ledare för teamet? Vilka elever finns på skolan? Eller ska vi hitta på allt det själva? Jag ugglade Lele om det igår och han sa att vi skulle bestämma det tillsammans. Jag röstar för första generation med lemmy och dem eller säsongerna med Oscar, Carrie och rose som agenter. Det tycker jag blir bra. Vilken av dem? Oscar, Carrie och Rose helst. Om H@nna också har sett den så tror jag vi kan köra den 23 jul, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mall isåfall: Namn: Merissa Efternamn: Heart Kön: Tjej Utseende: Ålder: 15 Roll i teamet: Duktig på förklädnader och är smidig. ( Zoes roll typ) Personlighet: Lite egen och inte många förstår henne. Övrigt: Hennes mamma är chef för M.I.9 (om det går bra). Lite problematiskt om hennes mamma är chef för M.I.9? Förresten, vilken "tid" utspelas det här? Vem är ledare för teamet? Vilka elever finns på skolan? Eller ska vi hitta på allt det själva? Jag ugglade Lele om det igår och han sa att vi skulle bestämma det tillsammans. Jag röstar för första generation med lemmy och dem eller säsongerna med Oscar, Carrie och rose som agenter. Lenny* Nej, jag tycker att vi kör när Oscar, Rose och Carrie är agenter. Anledningar!: 1. Vem älskar inte Frank? 2. De andra eleverna på skolan har typ starkare "karaktärer" då. Då kanske vi kör så? 23 jul, 2015 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mall isåfall: Namn: Merissa Efternamn: Heart Kön: Tjej Utseende: Ålder: 15 Roll i teamet: Duktig på förklädnader och är smidig. ( Zoes roll typ) Personlighet: Lite egen och inte många förstår henne. Övrigt: Hennes mamma är chef för M.I.9 (om det går bra). Lite problematiskt om hennes mamma är chef för M.I.9? Förresten, vilken "tid" utspelas det här? Vem är ledare för teamet? Vilka elever finns på skolan? Eller ska vi hitta på allt det själva? Jag ugglade Lele om det igår och han sa att vi skulle bestämma det tillsammans. Jag röstar för första generation med lemmy och dem eller säsongerna med Oscar, Carrie och rose som agenter. Lenny* Nej, jag tycker att vi kör när Oscar, Rose och Carrie är agenter. Anledningar!: 1. Vem älskar inte Frank? 2. De andra eleverna på skolan har typ starkare "karaktärer" då. Då kanske vi kör så? Okej! Vill ABSOLUT inte köra säsong 6. 23 jul, 2015 19:40 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mall isåfall: Namn: Merissa Efternamn: Heart Kön: Tjej Utseende: Ålder: 15 Roll i teamet: Duktig på förklädnader och är smidig. ( Zoes roll typ) Personlighet: Lite egen och inte många förstår henne. Övrigt: Hennes mamma är chef för M.I.9 (om det går bra). Lite problematiskt om hennes mamma är chef för M.I.9? Förresten, vilken "tid" utspelas det här? Vem är ledare för teamet? Vilka elever finns på skolan? Eller ska vi hitta på allt det själva? Jag ugglade Lele om det igår och han sa att vi skulle bestämma det tillsammans. Jag röstar för första generation med lemmy och dem eller säsongerna med Oscar, Carrie och rose som agenter. Lenny* Nej, jag tycker att vi kör när Oscar, Rose och Carrie är agenter. Anledningar!: 1. Vem älskar inte Frank? 2. De andra eleverna på skolan har typ starkare "karaktärer" då. Då kanske vi kör så? Okej! Vill ABSOLUT inte köra säsong 6. Vad har ni bestämt? Mama, kudos for saying that. For spilling.
23 jul, 2015 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lele: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mall isåfall: Namn: Merissa Efternamn: Heart Kön: Tjej Utseende: Ålder: 15 Roll i teamet: Duktig på förklädnader och är smidig. ( Zoes roll typ) Personlighet: Lite egen och inte många förstår henne. Övrigt: Hennes mamma är chef för M.I.9 (om det går bra). Lite problematiskt om hennes mamma är chef för M.I.9? Förresten, vilken "tid" utspelas det här? Vem är ledare för teamet? Vilka elever finns på skolan? Eller ska vi hitta på allt det själva? Jag ugglade Lele om det igår och han sa att vi skulle bestämma det tillsammans. Jag röstar för första generation med lemmy och dem eller säsongerna med Oscar, Carrie och rose som agenter. Lenny* Nej, jag tycker att vi kör när Oscar, Rose och Carrie är agenter. Anledningar!: 1. Vem älskar inte Frank? 2. De andra eleverna på skolan har typ starkare "karaktärer" då. Då kanske vi kör så? Okej! Vill ABSOLUT inte köra säsong 6. Vad har ni bestämt? Inget är bestämt, men vi kör antagligen säsong 3-5. 23 jul, 2015 21:46 |
|
Lele
Elev |
23 jul, 2015 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen