Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag. Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar. okej skriver från 1-obegränsat antal meningar. Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva. Nej, minst en mening med 4 ord? 19 jul, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag. Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar. okej skriver från 1-obegränsat antal meningar. Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva. Nej, minst en mening med 4 ord? Hm ja allra minst 4 ord. 19 jul, 2015 21:34 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag. Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar. okej skriver från 1-obegränsat antal meningar. Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva. Nej, minst en mening med 4 ord? Hm ja allra minst 4 ord. Man kan väl skriva ur det perspektiv man själv känner för. Det spelar ju egentligen inte så stor roll, bara det som man känner blir bäst till den karaktär eller text man vill skriva. Winter is coming... 20 jul, 2015 08:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag. Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar. okej skriver från 1-obegränsat antal meningar. Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva. Nej, minst en mening med 4 ord? Hm ja allra minst 4 ord. Man kan väl skriva ur det perspektiv man själv känner för. Det spelar ju egentligen inte så stor roll, bara det som man känner blir bäst till den karaktär eller text man vill skriva. Ok.. 20 jul, 2015 09:54 |
|
Borttagen
|
Och för att inte förvirra någon så tycker jag att om man skriver i jag form så skriver man karaktärerns namn högst upp i inlägget. För var med i ett rollspel förut där jag vart bara blandade ihop alla som skrev i jag form.
20 jul, 2015 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och för att inte förvirra någon så tycker jag att om man skriver i jag form så skriver man karaktärerns namn högst upp i inlägget. För var med i ett rollspel förut där jag vart bara blandade ihop alla som skrev i jag form. Ok, vi kanske kan göra så? 20 jul, 2015 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och för att inte förvirra någon så tycker jag att om man skriver i jag form så skriver man karaktärerns namn högst upp i inlägget. För var med i ett rollspel förut där jag vart bara blandade ihop alla som skrev i jag form. Ok, vi kanske kan göra så? Ja för annars blir ingen glad om någon råkar blanda ihop karaktärerna 20 jul, 2015 17:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och för att inte förvirra någon så tycker jag att om man skriver i jag form så skriver man karaktärerns namn högst upp i inlägget. För var med i ett rollspel förut där jag vart bara blandade ihop alla som skrev i jag form. Ok, vi kanske kan göra så? Ja för annars blir ingen glad om någon råkar blanda ihop karaktärerna Men vi är ju tre än så länge... 20 jul, 2015 18:40 |
|
Lele
Elev |
25 jul, 2015 21:00 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Lele: Får jag vara med? Absolut! Vi har inte börjat än, så det är bara att hänga på! Välkommen Winter is coming... 26 jul, 2015 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen