Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet rollspel - Hogwarts i nutid

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid

1 2 3 4 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag.

Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar.


okej skriver från 1-obegränsat antal meningar.

Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva.

Nej, minst en mening med 4 ord?

19 jul, 2015 21:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag.

Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar.


okej skriver från 1-obegränsat antal meningar.

Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva.

Nej, minst en mening med 4 ord?


Hm ja allra minst 4 ord.

19 jul, 2015 21:34

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag.

Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar.


okej skriver från 1-obegränsat antal meningar.

Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva.

Nej, minst en mening med 4 ord?


Hm ja allra minst 4 ord.


Man kan väl skriva ur det perspektiv man själv känner för. Det spelar ju egentligen inte så stor roll, bara det som man känner blir bäst till den karaktär eller text man vill skriva.

Winter is coming...

20 jul, 2015 08:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Weasleygirl98:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag.

Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar.


okej skriver från 1-obegränsat antal meningar.

Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva.

Nej, minst en mening med 4 ord?


Hm ja allra minst 4 ord.


Man kan väl skriva ur det perspektiv man själv känner för. Det spelar ju egentligen inte så stor roll, bara det som man känner blir bäst till den karaktär eller text man vill skriva.

Ok..

20 jul, 2015 09:54

Borttagen

Avatar


Och för att inte förvirra någon så tycker jag att om man skriver i jag form så skriver man karaktärerns namn högst upp i inlägget. För var med i ett rollspel förut där jag vart bara blandade ihop alla som skrev i jag form.

20 jul, 2015 14:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Och för att inte förvirra någon så tycker jag att om man skriver i jag form så skriver man karaktärerns namn högst upp i inlägget. För var med i ett rollspel förut där jag vart bara blandade ihop alla som skrev i jag form.

Ok, vi kanske kan göra så?

20 jul, 2015 17:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Och för att inte förvirra någon så tycker jag att om man skriver i jag form så skriver man karaktärerns namn högst upp i inlägget. För var med i ett rollspel förut där jag vart bara blandade ihop alla som skrev i jag form.

Ok, vi kanske kan göra så?


Ja för annars blir ingen glad om någon råkar blanda ihop karaktärerna

20 jul, 2015 17:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Och för att inte förvirra någon så tycker jag att om man skriver i jag form så skriver man karaktärerns namn högst upp i inlägget. För var med i ett rollspel förut där jag vart bara blandade ihop alla som skrev i jag form.

Ok, vi kanske kan göra så?


Ja för annars blir ingen glad om någon råkar blanda ihop karaktärerna

Men vi är ju tre än så länge...

20 jul, 2015 18:40

Lele
Elev

Avatar


Får jag vara med?

Mama, kudos for saying that. For spilling. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FRecentSoulfulDowitcher-small.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fic.pics.livejournal.com%2Fnutella_forever%2F49022583%2F14700%2F14700_original.gif

25 jul, 2015 21:00

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Skrivet av Lele:
Får jag vara med?


Absolut! Vi har inte börjat än, så det är bara att hänga på! Välkommen

Winter is coming...

26 jul, 2015 15:57

1 2 3 4 ... 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid

Du får inte svara på den här tråden.