PRS Elefantprinsessan ♥Linn♥ & Hermone Puddlemere
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Elefantprinsessan ♥Linn♥ & Hermone Puddlemere
|
Borttagen
|
-vad önskar du mest av allt? Säger min mamma.
13 jul, 2015 16:07
|
|
Borttagen
|
"Jag önskar att jag fick komma till en magisk plats." säger jag.
13 jul, 2015 17:58
|
|
Borttagen
|
-Då ska vi se vad vi kan göra. Min mamma gör en rörelse med sin hand. Det virvlar om henne, och min mamma säger
-nu kan hela din värld vara magisk. Gör en rörelse med handen!
13 jul, 2015 19:20
|
|
Borttagen
|
14 jul, 2015 08:56
|
|
Borttagen
|
En stråle sänder sig ut genom flickans hand och den träffar ett bord som står en bit bort. Det exploderar.
14 jul, 2015 10:19
|
|
Borttagen
|
"Magi..." viskar jag imponerat.
14 jul, 2015 14:46
|
|
Borttagen
|
14 jul, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
"Tack... Tack så otroligt mycket!" utbrister jag och bugar.
14 jul, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
14 jul, 2015 21:22
|
|
Borttagen
|
Jag vänder om och går tillbaka till Elina.
15 jul, 2015 08:20
|
Du får inte svara på den här tråden.