Nutida_Cirkeln_Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nutida_Cirkeln_Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Japp, de kan vi väl. Iaf lite c;
2 aug, 2015 16:31 |
|
Borttagen
|
Hur är början?
2 aug, 2015 16:32 |
|
Borttagen
|
Eleverna ska till skolan, och deh e morgon ccc:
2 aug, 2015 16:34 |
|
Borttagen
|
Okej, vem ska börja?
2 aug, 2015 16:35 |
|
Borttagen
|
Du kanske c:
2 aug, 2015 17:34 |
|
Borttagen
|
Rex:
* vaknar* * sätter sig upp i sängen* 2 aug, 2015 23:30 |
|
Wolf
Elev |
Jag är nog tvungen att dra mig ur. Ledsen.
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 3 aug, 2015 11:02 |
|
Borttagen
|
Varför? :c
3 aug, 2015 11:10 |
|
Borttagen
|
OKej, Wolf. Men du kan alltid ändra dej!
3 aug, 2015 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen