Prs med ceczan04
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ceczan04
|
Borttagen
|
" Jag vet... Kanske känns lite awkward nu men har du nån?" frågade jag och log. Han verkade cool.
6 jul, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
"Nej det har jag inte. Har du det?" Sade jag. Nathalie var väldigt trevlig.
6 jul, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
" Nej, många tycker jag är konstig. Men du verkar trevlig. " Sade jag och log brett.
6 jul, 2015 20:32
|
|
Borttagen
|
"Varför tycker de du är konstig? Jag tycker du är trevlig!"
6 jul, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
" För att jag tänker smart. Tack du är nog mer trevlig än jag." sa jag och blinkade.
6 jul, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
"Alla mugglare tyckte jag var konstig eftersom det hände konstiga saker omkring mig och jag tänkte efter. Bry dig inte om de" Sade jag och blinkade tillbaka.
6 jul, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
" Det gör jag inte... Oj, vad tiden går fort! Tåget saktar in." sa jag och kollade ut.
6 jul, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
Jag gick snabbt och bytte om till Hogwarts uniform
"Vad har du för någon trollstav?"
6 jul, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
" 11 tum, fenix fjäder som tjärna. Du då?" sa jag och log. Det var bra att le mot dem man gillade, hade mamma sagt.
6 jul, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
"Min är 15 3/4 tum med enhörningshår som kärna. Ollivander sa att det var den näst längsta staven han hade sålt."
6 jul, 2015 21:16
|
Du får inte svara på den här tråden.