♥ETT ÅR FRIENDOS!!♥
Forum > Off Topic > ♥ETT ÅR FRIENDOS!!♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Det känns som att du har varit med i minst tre år. BARA ETT?! Sjukt. GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN! Och man får lov att titta in, titta ut, lämna en period, finnas i skuggorna, vara och inte vara. Det är lite så jag har jobbat sista 5,5åren. lol. ♥Haha xD Tack! ♥ 6 jul, 2015 16:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Var det bara jag som tolkade "Finnas i skuggorna" som om du yttade på skuggklanen? Skrivet av Kintsugi: Det känns som att du har varit med i minst tre år. BARA ETT?! Sjukt. GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN! Och man får lov att titta in, titta ut, lämna en period, finnas i skuggorna, vara och inte vara. Det är lite så jag har jobbat sista 5,5åren. lol. ♥Haha xD Tack! ♥ 6 jul, 2015 16:46 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Var det bara jag som tolkade "Finnas i skuggorna" som om du yttade på skuggklanen? Skrivet av Kintsugi: Det känns som att du har varit med i minst tre år. BARA ETT?! Sjukt. GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN! Och man får lov att titta in, titta ut, lämna en period, finnas i skuggorna, vara och inte vara. Det är lite så jag har jobbat sista 5,5åren. lol. ♥Haha xD Tack! ♥ Jag gjorde också det
6 jul, 2015 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Gryffindor: Haha!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Var det bara jag som tolkade "Finnas i skuggorna" som om du yttade på skuggklanen? Skrivet av Kintsugi: Det känns som att du har varit med i minst tre år. BARA ETT?! Sjukt. GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN! Och man får lov att titta in, titta ut, lämna en period, finnas i skuggorna, vara och inte vara. Det är lite så jag har jobbat sista 5,5åren. lol. ♥Haha xD Tack! ♥ Jag gjorde också det 6 jul, 2015 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Finns bland skuggorna som Eruanne den AllsmäktigeSkrivet av Elsa Gryffindor: Haha! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Var det bara jag som tolkade "Finnas i skuggorna" som om du yttade på skuggklanen? Skrivet av Kintsugi: Det känns som att du har varit med i minst tre år. BARA ETT?! Sjukt. GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN! Och man får lov att titta in, titta ut, lämna en period, finnas i skuggorna, vara och inte vara. Det är lite så jag har jobbat sista 5,5åren. lol. ♥Haha xD Tack! ♥ Jag gjorde också det Det borde stå^^ 6 jul, 2015 19:11 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Finns bland skuggorna som Eruanne den AllsmäktigeSkrivet av Elsa Gryffindor: Haha! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Var det bara jag som tolkade "Finnas i skuggorna" som om du yttade på skuggklanen? Skrivet av Kintsugi: Det känns som att du har varit med i minst tre år. BARA ETT?! Sjukt. GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN! Och man får lov att titta in, titta ut, lämna en period, finnas i skuggorna, vara och inte vara. Det är lite så jag har jobbat sista 5,5åren. lol. ♥Haha xD Tack! ♥ Jag gjorde också det Det borde stå^^ Jepp, det borde det! Tänkte direkt SKUGGKLANEN!!!
6 jul, 2015 22:56 |
|
illusionofcool
Elev |
Oj, jag vet inte vad jag ska säga
Grattis, borde väl ändå bli rätt, även om det inte är bra att du är stressad och så ![]() ♥ "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 7 jul, 2015 02:39 |
|
Borttagen
|
Grattis grattis grattis!
Och imorrn kommer jag träffa dig också, haha! Whoooo! 7 jul, 2015 09:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Grattis grattis grattis! Och imorrn kommer jag träffa dig också, haha! Whoooo! Ja, börjar nästan gråta av glädje när jag tänker på det! Åker natttåg mot Lund i kväll! Vad är ditt telefonnummer? Vi kanske kan messa 7 jul, 2015 09:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Grattis grattis grattis! Och imorrn kommer jag träffa dig också, haha! Whoooo! Ja, börjar nästan gråta av glädje när jag tänker på det! Åker natttåg mot Lund i kväll! Vad är ditt telefonnummer? Vi kanske kan messa Skicka ditt nummer till mig så slänger jag iväg ett mess (har inte numret i huvet)! 7 jul, 2015 09:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen