Förbjuden Kärlek (PRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Förbjuden Kärlek (PRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Vaaaa?! Med vem???!??" ropade jag högt. Jag var väldigt chockad. Men framförallt...avundsjuk. Jag var faktiskt ganska kär i Lourens. Och jag trodde han var kär i mig också. Men nej.
Fast då kom jag på något. "Men varför gråter du?" 26 aug, 2015 21:46 |
|
Holytail
Elev |
"Hooon var dotter till nån...." Började jag men tårarna hindrade mig.
"Drottning..." Säger jag sen. "Men jag vill inte...."
27 aug, 2015 07:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen