Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
4 jul, 2015 19:43 |
|
Borttagen
|
Jag var ombytt till min uniform. Nu väntade jag på att Eric skulle komma.
4 jul, 2015 19:48 |
|
Lele
Elev |
Jag kom tillbaka. Tåget stannade och vi gick av och satte oss i en vagn. När vi var framme sa jag hejdå och gick och satte mig vid Gryffindor bordet.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 19:50 |
|
Borttagen
|
Jag satt vid Hufflepuff bordet. Jag kollade mot Gryffindor bordet. Där satt Eric. Han var söt. Väldigt söt.
4 jul, 2015 19:52 |
|
Lele
Elev |
Jag såg i ögonvrån att Valmo tittade på mig. Sorteringen började.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 19:56 |
|
Borttagen
|
Fem i rad i Hufflepuff, jag hade ont i händerna. Då blev det en i Slytherin. Han gick och satte sig vi deras bord. Sen fyra i Gryffindor och fem i Rawenclaw. Dumbledore började prata. Jag tittade mot Eric igen, vad fin han var.
4 jul, 2015 20:07 |
|
Lele
Elev |
Jg lyssnade intresserat på Dumbledores tal. När talet var slut kom maten sedan gick jag upp till sovsalen.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 20:09 |
|
Borttagen
|
" Vänta!" ropade jag till Eric. " När är nästa Hogsmead besök?" frågade jag han och andades ut.
4 jul, 2015 20:11 |
|
Lele
Elev |
4 jul, 2015 20:15 |
|
Borttagen
|
" Kan, Kan vi gå tillsammans då?' så jag och kollade ner.
4 jul, 2015 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen