Roll med Ginny Weasley2005
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-Några chokladgrodor, tack.
26 jun, 2015 14:19 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Damen vände sig mot mig, vill du ha något lilla vän?
Ta fem chokladgrodor och en Bertie botts bönor i alla smaker. 26 jun, 2015 14:24 |
|
Borttagen
|
Jag betalade och började mumsa på grodorna.
26 jun, 2015 14:27 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
- Tack sa jag och kände hettan på mina kinder, jag tittade bort.
26 jun, 2015 14:29 |
|
Borttagen
|
-Vi börjar byta om nu, sa jag.
26 jun, 2015 14:41 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
- mmm, mumlade jag glad att kunna titta bort.
26 jun, 2015 14:42 |
|
Borttagen
|
Jag öppnade väskan och tog fram mina Hogwartskläder.
26 jun, 2015 14:43 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Jag såg på min väska en stund inan jag tog ner den.
snart hade jag byt om. 26 jun, 2015 14:46 |
|
Borttagen
|
Vi hade precis bytt om när dörrarna öppnades. Vi var framme.
26 jun, 2015 14:47 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Vi gick ut på perongen där en stor man ropade till sig alla förstaårselever.
26 jun, 2015 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen