Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll med Ginny Weasley2005

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Några chokladgrodor, tack.

26 jun, 2015 14:19

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Damen vände sig mot mig, vill du ha något lilla vän?
Ta fem chokladgrodor och en Bertie botts bönor i alla smaker.

26 jun, 2015 14:24

Borttagen

Avatar


Jag betalade och började mumsa på grodorna.

26 jun, 2015 14:27

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


- Tack sa jag och kände hettan på mina kinder, jag tittade bort.

26 jun, 2015 14:29

Borttagen

Avatar


-Vi börjar byta om nu, sa jag.

26 jun, 2015 14:41

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


- mmm, mumlade jag glad att kunna titta bort.

26 jun, 2015 14:42

Borttagen

Avatar


Jag öppnade väskan och tog fram mina Hogwartskläder.

26 jun, 2015 14:43

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Jag såg på min väska en stund inan jag tog ner den.
snart hade jag byt om.

26 jun, 2015 14:46

Borttagen

Avatar


Vi hade precis bytt om när dörrarna öppnades. Vi var framme.

26 jun, 2015 14:47

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Vi gick ut på perongen där en stor man ropade till sig alla förstaårselever.

26 jun, 2015 14:52

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005

Du får inte svara på den här tråden.