IRL
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
jigggen, pix, veravoff1 (jigggens lilla syster), Lily123 och om jag inte minns helt fel så heter en kille i min klass Tito Weasley (haha, vad pinsamt om jag tog fel namn nu..).
sen är det några till i min klass, fast deras namn minns jag inte och dom är inte så aktiva. 28 maj, 2011 21:58 |
|
Sirius Black
Elev |
många!
... 7 nov, 2011 18:12 |
|
popohaejo
Elev |
7 nov, 2011 18:15 |
|
expelliarmus
Elev |
trevor
paulinaborg childhoodlight Elderwand accioron Det är väl dom jag känner bra! Sedan så vill jag även påstå att jag känner Maharajah & Kintsugi litegrann, har åtminstone träffat och varit med dom under några timmar, men vi känner väl inte varandra superbra ännu vilket kommer att ändras, indeed!
7 nov, 2011 18:15 |
|
Sirius Black
Elev |
jag känner MissMolly
... 7 nov, 2011 18:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 7 kl. 18:17
|
|
seamus
Elev |
7 nov, 2011 18:17 |
|
childhoodlight
Elev |
7 nov, 2011 18:19 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag känner J00KERN!
Sen vågar jag väll också påstå att jag mer eller mindre känner CallmeDude och MelodyJoseph som jag faktiskt träffat 2 gånger MayoGryffindor och Enchanted har jag också träffats och umgåtts med. Sen alla som var på mugglisträffen. Dock skulle jag inte direkt säga att jag känner dom. Men jag har i alla fall träffat dom ^^
7 nov, 2011 18:20 |
|
Fang
Elev |
7 nov, 2011 18:20 |
|
Somnium
Elev |
7 nov, 2011 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen