Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Forthenightisdark
Elev |
Okej inga problem!
8 jun, 2015 18:54 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att man ska vara som yngst 16 men vad säger ni andra?? Vill att alla deltar i diskussionen om rollspelet.
8 jun, 2015 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag tycker det ni kom på lät jättebra! ^^ yngst 16 tycker jag låter bra, för unga borde ju inte få vara med i experimentet.
9 jun, 2015 06:51 |
|
Forthenightisdark
Elev |
9 jun, 2015 22:03 |
|
Borttagen
|
Tycker att det här ska vara diskutions tråden och att vi skapar en ny tråd för självaste rollet.
Jag kan säga att jag inte vill skriva personlighet i min mall. 9 jun, 2015 22:06 |
|
Borttagen
|
Jag kommer vara borta i en vecka så ni vet. Ni kan börja rollet utan mig om ni vill
10 jun, 2015 05:22 |
|
Forthenightisdark
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tycker att det här ska vara diskutions tråden och att vi skapar en ny tråd för självaste rollet. Jag kan säga att jag inte vill skriva personlighet i min mall. Okej men om det är ok med alla kommer jag skriva min karaktärs personlighet i mallen iaf Skrivet av Borttagen: Jag kommer vara borta i en vecka så ni vet. Ni kan börja rollet utan mig om ni vill När åker du? Att vara med i början är väl ganska viktigt, så vi kanske bör vänta?
10 jun, 2015 12:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen