PRS med Primrose Granger
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Primrose Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
13 jun, 2015 13:16 |
|
Borttagen
|
Jaa, men jag har en idé.
13 jun, 2015 19:24 |
|
Parva Fortemque
Elev |
13 jun, 2015 22:18 |
|
Borttagen
|
Alltså, det bygger lite på att din person går på en vanlig människoskola.
En vanlig skola får reda på att dom är drabbade av svamp och byter lokal till en gammal herrgård. En natt hörs steg utanför flickornas sovsal och två tjejer går ut för att kolla efter att de har hört snyftningar. De skymtar en svag gestalt som går och skriker. De ser henne natt efter natt och plötsligt går inte solen upp. Det är natt hela tiden och gestalten blir tydligare och tydligare och jagar flickorna. 14 jun, 2015 12:14 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, det bygger lite på att din person går på en vanlig människoskola. En vanlig skola får reda på att dom är drabbade av svamp och byter lokal till en gammal herrgård. En natt hörs steg utanför flickornas sovsal och två tjejer går ut för att kolla efter att de har hört snyftningar. De skymtar en svag gestalt som går och skriker. De ser henne natt efter natt och plötsligt går inte solen upp. Det är natt hela tiden och gestalten blir tydligare och tydligare och jagar flickorna. Det blir jättebra! www.kulturforeningennimbus.com 14 jun, 2015 12:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Alltså, det bygger lite på att din person går på en vanlig människoskola. En vanlig skola får reda på att dom är drabbade av svamp och byter lokal till en gammal herrgård. En natt hörs steg utanför flickornas sovsal och två tjejer går ut för att kolla efter att de har hört snyftningar. De skymtar en svag gestalt som går och skriker. De ser henne natt efter natt och plötsligt går inte solen upp. Det är natt hela tiden och gestalten blir tydligare och tydligare och jagar flickorna. Det blir jättebra! Bra! Ska vi börja? 14 jun, 2015 12:20 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Alltså, det bygger lite på att din person går på en vanlig människoskola. En vanlig skola får reda på att dom är drabbade av svamp och byter lokal till en gammal herrgård. En natt hörs steg utanför flickornas sovsal och två tjejer går ut för att kolla efter att de har hört snyftningar. De skymtar en svag gestalt som går och skriker. De ser henne natt efter natt och plötsligt går inte solen upp. Det är natt hela tiden och gestalten blir tydligare och tydligare och jagar flickorna. Det blir jättebra! Bra! Ska vi börja? Ofc! www.kulturforeningennimbus.com 14 jun, 2015 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Alltså, det bygger lite på att din person går på en vanlig människoskola. En vanlig skola får reda på att dom är drabbade av svamp och byter lokal till en gammal herrgård. En natt hörs steg utanför flickornas sovsal och två tjejer går ut för att kolla efter att de har hört snyftningar. De skymtar en svag gestalt som går och skriker. De ser henne natt efter natt och plötsligt går inte solen upp. Det är natt hela tiden och gestalten blir tydligare och tydligare och jagar flickorna. Det blir jättebra! Bra! Ska vi börja? Ofc! Vem böjar? 14 jun, 2015 12:28 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Alltså, det bygger lite på att din person går på en vanlig människoskola. En vanlig skola får reda på att dom är drabbade av svamp och byter lokal till en gammal herrgård. En natt hörs steg utanför flickornas sovsal och två tjejer går ut för att kolla efter att de har hört snyftningar. De skymtar en svag gestalt som går och skriker. De ser henne natt efter natt och plötsligt går inte solen upp. Det är natt hela tiden och gestalten blir tydligare och tydligare och jagar flickorna. Det blir jättebra! Bra! Ska vi börja? Ofc! Vem böjar? Du. www.kulturforeningennimbus.com 14 jun, 2015 12:58 |
|
Borttagen
|
Jag stirrar på golvet framför stolen jag sitter på. Det är blekt men fortfarande samma. Efter femtio år. Plötsligt ekar ljudet av ett skrik. Jag vet att det är i mitt huvud men det känns ändå så verkligt. Det känns som att scenen då jag blev mördad spelas upp igen. Och att jag skriker igen.
Det är svårt att förstå men... det är så det är. Jag kom tillbaks för att jag måste få en hämnd. Den första människan som jag får tag på kommer jag att mörda, på samma sätt som jag blev mördad på... Parva Fortemque 14 jun, 2015 13:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen