Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Agent's of New york (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Agent's of New york (prs)

1 2 3 4 ... 39 40 41
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Albin log och kollade till maten
" Dåså då ska middagen vara klar om en kvart ungefär " sa Albin. Lilly gick in på sitt rum som var på nedervåningen och fixade sitt hår.

30 maj, 2015 20:10

Borttagen

Avatar


Rin log lite grann.
" tvillingarna kommer förmodligen bli sjuka med tanken på hur kalla dom måste ha blivit ute i regnet så länge" sa Rin.

30 maj, 2015 20:15

Borttagen

Avatar


" Ja får fixa med medecin åt dom " sa Albin och var en sån som vill att man skulle ta medicin när man var sjuk.

30 maj, 2015 20:17

Borttagen

Avatar


"Det låter bra...dock om tvillingarna är sig lik så kommer de inte vilja ta någon medicin" sa Rin & såg mot Albin.

30 maj, 2015 20:20

Borttagen

Avatar


" Du jag kommer inte ge mig du vet hur envis jag är med medeciner " sa Albin och såg på Rin.

30 maj, 2015 20:34

Borttagen

Avatar


"Jag vet jag vet" sa Rin & såg mot Albin.
" föresten finns våra rum kvar som våra rum eller har de ändrats på tre år?" frågade Rin nyfiket.

30 maj, 2015 20:41

Borttagen

Avatar


" De finns kvar inga stora ändringar minus att du har fått en ny säng då den gamla gick sönder på något underligt vis " sa Albin

30 maj, 2015 20:42

Borttagen

Avatar


" Åh okej bra att veta det iallafall" sa Rin med ett leende.
Rin såg sig omkring.
" Det känns så kul att vara tillbaka här" sa Rin

30 maj, 2015 20:44

Borttagen

Avatar


" Ja det var rätt tomt då ni tre stack " sa Albin och såg på Rin.
" Där är du kära dagbok " sa Roxane och hittade sin dagbok i köket. Hon kramade dagboken.

30 maj, 2015 20:46

Borttagen

Avatar


"Skriver du fortfarande i din dagbok?" frågade Rin lite smått överaskatt.

Tvillingarna hade duschat & badat klart. De båda hade bytt till deras pyjamas då det ändå inte var någon ide att byta till vanliga kläder. De började att gå mot köket.

30 maj, 2015 20:48

1 2 3 4 ... 39 40 41

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Agent's of New york (prs)

Du får inte svara på den här tråden.