Den flammande bägaren
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den flammande bägaren
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Angelinaa: japp annars måste vi vänta i 1000000000 år men Melody Malfoy måste lämna sin mallSkrivet av soony sonny love: Skrivet av Angelinaa: tja har du något förslag? inser att om melody malfoy är med blir vi samma jäng Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Angelinaa: det skulle stå ruskigt asså om jag är fjorton och möter en 17 åring så 14 15 eller 16 Så vi kör inte på att det lades ner i slutet av 1700-talet ^^ och hur menar du att över 15 blir ruskigt? Det är sant xP Förresten vi kör alltså med exakt samma deltävlingar som i fjärde boken? Nej, jag tycker det blir bra, då behöver vi inte komma på något xP Haha, just det Ska vi börja från att eleverna från andra skolor anländer? ![]()
30 maj, 2015 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Angelinaa: japp annars måste vi vänta i 1000000000 år men Melody Malfoy måste lämna sin mall Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Angelinaa: tja har du något förslag? inser att om melody malfoy är med blir vi samma jäng Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Angelinaa: det skulle stå ruskigt asså om jag är fjorton och möter en 17 åring så 14 15 eller 16 Så vi kör inte på att det lades ner i slutet av 1700-talet ^^ och hur menar du att över 15 blir ruskigt? Det är sant xP Förresten vi kör alltså med exakt samma deltävlingar som i fjärde boken? Nej, jag tycker det blir bra, då behöver vi inte komma på något xP Haha, just det Ska vi börja från att eleverna från andra skolor anländer? Jag gör mallen imorgon 30 maj, 2015 20:08 |
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Angelinaa: japp annars måste vi vänta i 1000000000 år men Melody Malfoy måste lämna sin mall Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Angelinaa: tja har du något förslag? inser att om melody malfoy är med blir vi samma jäng Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Angelinaa: det skulle stå ruskigt asså om jag är fjorton och möter en 17 åring så 14 15 eller 16 Så vi kör inte på att det lades ner i slutet av 1700-talet ^^ och hur menar du att över 15 blir ruskigt? Det är sant xP Förresten vi kör alltså med exakt samma deltävlingar som i fjärde boken? Nej, jag tycker det blir bra, då behöver vi inte komma på något xP Haha, just det Ska vi börja från att eleverna från andra skolor anländer? Jag gör mallen imorgon okej när kommer den? rätt sugen på att börja nu! ![]()
30 maj, 2015 20:11
Detta inlägg ändrades senast 2015-05-31 kl. 16:34
|
|
Angelinaa
Elev |
Kan vi säga att senaste trekampen var på Durmstrang? (Alltså 4 år tidigare? ^^)
30 maj, 2015 20:36 |
|
soony sonny love
Elev |
31 maj, 2015 16:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soony sonny love: Melody Malfoy när kommer den? Den kommer så fort jag har fått min dator 31 maj, 2015 16:37 |
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok bara när får du den?Skrivet av soony sonny love: Melody Malfoy när kommer den? Den kommer så fort jag har fått min dator ![]()
31 maj, 2015 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Borttagen: ok bara när får du den? Skrivet av soony sonny love: Melody Malfoy när kommer den? Den kommer så fort jag har fått min dator Det vet jag inte 31 maj, 2015 16:39 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Borttagen: ok bara när får du den? Skrivet av soony sonny love: Melody Malfoy när kommer den? Den kommer så fort jag har fått min dator Det vet jag inte När tror du ungefär? 31 maj, 2015 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Borttagen: ok bara när får du den? Skrivet av soony sonny love: Melody Malfoy när kommer den? Den kommer så fort jag har fått min dator Det vet jag inte När tror du ungefär? Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Borttagen: ok bara när får du den? Skrivet av soony sonny love: Melody Malfoy när kommer den? Den kommer så fort jag har fått min dator Det vet jag inte När tror du ungefär? Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Borttagen: ok bara när får du den? Skrivet av soony sonny love: Melody Malfoy när kommer den? Den kommer så fort jag har fått min dator Det vet jag inte När tror du ungefär? Har ingen aning 31 maj, 2015 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen