|
Borttagen
|
Alexia och Ellen kom snart in i salen och Tyler efter dem, han var 1 år äldre än dem och var deras lilla skyddsängel enligt nevill. Hon satt sig tyst och ELlen bredvid sig och kollar runt. "någon snygg?2viskar ellen oh Alexia kollade runt bara tyst
28 maj, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
Fake AF. Vad är det för fel på mig? Jag börjar låta som henne!(Min värsta mardröm.) Just nu har jag en ljudlös konversation med min bror, som sitter vid lärarbordet. Hur vi lyckas? Inte en aning. Det bara gör det? Någon petar till mig och jag vänder mig ditåt. Där står en viss Malfoy. Han pekar menande mot platsen bredvid mig, och jag nickar, som en inbjudning till att han kan sitta ned. Och snart är vi djupt inne i en konversation om Green Day, ett helt fantastiskt mugglarband. De gör fantastisk musik!
”Favoritlåt?” frågar jag.
”Svårt! Tror nog Jesus of Suburbia eller Boulevard of broken dreams”
”På allvar?” Han nickar
”Mina med!”
31 maj, 2015 18:42
|
|
Borttagen
|
Alexia suckar tyst, detta var inte kul alls. hon ville snart bli 18 so hon blev nu i mogon som tur e för hon har hört det snart ska komma igång en fyrkamp
(sorry tycker rollet e lite så dr just nu)
31 maj, 2015 18:46
|
|
Borttagen
|
(Är det inte trekamp? Hade btw tänkt föreslå samma sak)
”Har du hört nyheten förresten?”
”Vad för nyhet?” frågar jag.
”Så du har ingen aning? Vi har den magiska trekampen i år! Här på Hogwarts!” Nähe? Trodde den skulle vara i Diagongränden! Tänker jag.
”Är det 17-årsgräns?” frågar jag. Han nickar ystert.
”Lyssnade du inte alls på professor McGonagall?” När jag skakar på huvudet suckar han.
”Typiskt dig, Avril! Du har säkert missat Julbalen också?” Min förvånade min är svar nog för min blonde vän. Ibland kan jag vara lätt hopplös. Bara ibland. Tur att Scorpius står ut med mig i alla fall. Annars skulle jag nog vara fruktansvärt ensam. Inte för att jag bryr mig.
31 maj, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
(aa emnade tre kamp .3 tänkte låta Alexia anmäla sig)
Alexia byte ord med ellen. "Alexia du måste anmäla dig"viskar hon och Alexia log driekt "jag tänkte det med2Sa alexia tyst oc log "min bror ska med"sa hon tyst och Ellen sken upp "gud ha ne så snygg"viskar hohn
31 maj, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
”Vet du någon som ska anmäla sig?”
”Jag tror James Potter skulle det…”
”Nämn inte det namnet i min närhet!” fräser jag och får ett par konstiga blickar.
”Allt lugnt här” säger jag ljudligt och sätter mig ner, utan att ha märkt att jag rest mig upp. En kille, stor som ett hus, med en mycket sned näsa tar till orda.
”Jag ska helt klart anmäla mig!”
Några andra instämmer.
31 maj, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
Alexia log direkt och Ellen kolalde på Slyterhine där henens bror satt och byte blick me honmo och ha nnickar att ha nisste om Alexia att fakskt en ska lägga hennes namn i bägaren med
31 maj, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
Jag suckar. En magisk trekamp. Big deal liksom. Okej! Kanske en stor deal, men endåååå! Jag reser mig upp, för att gå ut från stora salen och sova. Jag älskar att sova. Det är det bästa som finns. På fullt allvar, vem älskar inte att sova? Förutom typ ingen?
6 jun, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
Alexis suckar och satt tyst och tänker litr grann.och lämnade snart med sina vänner. Imorgon skulle de anmäla henne. hon gick emot sitt elevhems sällskaps rum och de gick tyst in och satt sig i sofforna och började dret prata ivifrgt
6 jun, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
Jag Går upp för trappan till sjätteårsleverns sovsal. Väl där finns en skylt där det står vilka som delar sovsal. Yippie (Notera min sarkasm)! Jag delar den med Alicia Nott, skolans good girl. Gör allt perfekt,. Och med Mary Parkinson, ”the school slut” yayy…. Bästa kombon här. Och även med tysta Daphne Zabini. Jag ser att min koffert står på sängen som är en bit bort från alla andra. En bra sak i alla fall. Jag puttar bryskt ner kofferten från min säng och slänger mig på den, och husalfernas noggranna arbete förstörs fullständigt. Synd. De hade gjort ett bra arbete.
17 jun, 2015 09:21
|
Du får inte svara på den här tråden.