PRS med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
Efter en stor 12 suckar jag och går tillbaks till min vagn.
17 maj, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
Jag ser att vi närmar oss huvudstaden.
17 maj, 2015 16:44
|
|
Borttagen
|
Jag tittar ut och ser ett till tåg som ser ut exakt som vårt vilket betyder att vi är i huvudstaden.
17 maj, 2015 16:45
|
|
Borttagen
|
Jag klev ur tåget och kollade mig omkring.
17 maj, 2015 16:45
|
|
Borttagen
|
Jag går sakta ut till vår värd.
"Kom nu!" säger hon och ler.
17 maj, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
Jag går iväg med Miranda och våran värd.
17 maj, 2015 16:48
|
|
Borttagen
|
Vi går ut ur tåget och tittar oss omkring.
Vår värd babblar om massor av saker men jag hör ingenting.
17 maj, 2015 16:49
|
|
Borttagen
|
Jag ser deltagarna från distrikt 11.
17 maj, 2015 16:49
|
|
Borttagen
|
Jag märker att någon tittar på mig och ser pojken från distrikt 1 titta på mig.
Han funderar säkert på hur han ska kunna döda mig plågsammast.
17 maj, 2015 16:52
|
|
Borttagen
|
Jag log mot henne och gick sen vidare.
17 maj, 2015 16:52
|
Du får inte svara på den här tråden.