Fight four elements (Öppet rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fight four elements (Öppet rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sunflower
Elev |
Namn: Luli
Ålder: 22 år Kön: Kvinnligt Utseende: ![]() Element: Eld Historia: Hon har levt ett ganska prydligt liv, övat kampsporter och eldbändning sedan hon var en liten tös. Hon är ett ensambarn, då hennes mor alltid hade haft svårt att få barn och familjen inte klarade av mer missfall, Luli blev deras enda. Hon har inte haft mycket att underhålla sig med som har varit så ensam, så hon har alltid letat efter äventyr och saker att utsätta sig för. Övrigt: Hennes favoritmat är allt som har med grillad kyckling att göra.
16 maj, 2015 23:36 |
|
Borttagen
|
Namn: Alexander (Alex)
ålder: 19 kön: Kille Element: Jord Historia: Hans familj dog i kriget då han var 5 år sedan dess har han vandrat med sin farbror och varit en sån man kallar utbytsjägare. När även hans farbror dog för ett halvår sen så har han vandrat själv. Hans mål i livet är att han ska skapa fred i världen då han inte står ut med de hemska nyheterna från kriget. Hans föräldrar var kung och drottning över jordriket men sen när eldnationen atakerade jord rikets huvudstad så lyckades hans farbror ta med sig Alex och fly. Alex är tronarvingen men har ännu inte vågat försöka återta sin tron. övrigt: ![]() Hoppas min karaktärs historia är okej 16 maj, 2015 23:44 |
|
Stupefy
Elev |
Namn: Kaen Masaru
Ålder: 17 Kön: Man Element: Eld Historia: Han växte upp med upp med sina föräldrar och sina fyra äldre syskon i en liten by. Han har två systrar, Ishan 23, Akemi 20, och två bröder, Haruki 25 och Akai 19. Kaen har alltid känt ett behov att bevisa sig för både sig själv och sina syskon i och med att han glömts bort lite i syskonskaran eftersom de alla är väldigt duktiga bendare. Han har hela sitt liv försökt finna sig själv och samtidigt försökt att hantera att leva i skuggan av sina äldre syskon. Övrigt: Ganska kort med brunt hår och mörkbruna ögon. Han är även ganska blek. Hoppas det funkar
17 maj, 2015 18:42
Detta inlägg ändrades senast 2015-05-17 kl. 22:40
|
|
Borttagen
|
Hur många fler tycker ni ska vara med??
17 maj, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur många fler tycker ni ska vara med?? Jag är väldigt taggad på att börja. (a) 17 maj, 2015 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hur många fler tycker ni ska vara med?? Jag är väldigt taggad på att börja. (a) Jag med men dock så är jag som sagt osäker på om vi ska ha med fler eller om 5 personer är lagom. 17 maj, 2015 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hur många fler tycker ni ska vara med?? Jag är väldigt taggad på att börja. (a) Jag med men dock så är jag som sagt osäker på om vi ska ha med fler eller om 5 personer är lagom. Jag tycker 5 personer är lagom 17 maj, 2015 20:01 |
|
Borttagen
|
Okej själv tycker jag att det är lagom men vill veta vad alla tycker innan jag bestämmer mig om vi ska börja eller vänta lite till
17 maj, 2015 20:01 |
|
Sunflower
Elev |
17 maj, 2015 20:24 |
|
Borttagen
|
Stupefy Vad tycker du ska vi sätta igång??.
17 maj, 2015 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen